עורך דין מקרקעין, הכתובת לנכס שלך

0
782
עורך דין מקרקעין, הכתובת לנכס שלך
קרדיט: Pixabay.com

מקרקעין הוא אחד מתחומי המשפט המורכבים שיש. תפקידו של עורך דין מקרקעין,  לטפל בתחומי עסקאות הנדל"ן, מיסוי, חוזים, דיני מקרקעין ואפילו מחייב הבנה בדיני משפחה, תכנון ובניה ועוד. בנוסף הוא מסייע בייעוץ במגוון תחומים שקשורים לנכס לרוב הכי יקר של האדם. עסקאות מקרקעין הן לא עסקאות של מה בכך, הן מורכבות, דורשות תשומת לב רבה מאוד לפרטים הקטנים כגדולים, ויש בהן כל מיני הגבלות והחרגות שונות שרק עו"ד מיומן ומנוסה בתחום, יוכל לטפל בהן כמו שצריך. פרט לרכישה ולמכירה של נכסים או קרקעות, תחום זה עוסק גם בחוק התכנון והבנייה, ומתנהל גם בוועדות לתכנון ובניה המקומיות האזוריות והארציות. תחום נוסף שתפס תאוצה בשנים האחרונות, הוא ההתחדשות העירונית, שם מייצג עורך הדין את היזמים השונים ואת בעלי הדירות. משרד עורך דין מקרקעין ד מורן ליברמן איצקוביץ מוביל בתחום זה.

לא קונים דירה ללא ייעוץ מעורך דין

דיני מקרקעין עוסקים גם בכל הנושא של רכישת דירה. על פניו לקנות דירה, זה ענין מרגש ובעל תחושת התחדשות, בפועל זה הרבה יותר מורכב. לפני שרוכשים דירה יש לבצע בדיקות מקדימות טרם החתימה על החוזה. יש לבדוק את הבעלויות על הנכס, האם קיימת הערת אזהרה, האם הנכס רשום בטאבו ועוד. את כל הבדיקות הללו עדיף לבצע בסיוע של עורך דין קניית דירה. בידיו יש את כל החוקים לבצע בדיקות אלו ועוד, באופן אחראי ומהיר ובכך תחסכו לכם זמן כאב, ולא תסכנו את כספכם. רבים נוטים לחשוב כי החלק העיקרי ברכישת דירה הוא החוזה. נכון שמדובן בחלק חשוב מאוד, אך הבדיקות המקדימות לא פעם, הצילו קונים מלשים את כספם על קרן הצבי.

 

לא חותמים על חוזה ללא עורך דין מנוסה

החלטתם למכור את הדירה, ולהתקדם לדירה חדשה יותר. עליכם לדעת כי עסקת מכירת דירה היא תהליך מורכב, שמחויב להיעשות בצורה הנכונה ביותר, מאחר והוא כרוך בלא מעט סיכונים ובמקרה של רכישה ומכירה יש לבצע תכנון גב אל גב בין חוזה הרכישה לבין חוזה המכירה על מנת שאלו יהיו מתואמים וחלילה לא יגרמו ללקוח להפר חוזה. ישנם סיכונים הנראים לעיין וישנם כאלה שמתחת לפני השטח ואינכם מודעים אליהם כלל. לכן כצעד ראשון לאחר שהתקבלה ההחלטה למכור את הדירה, זה לפנות לעורך דין מכירת דירה, אשר ידע היטב אלו בדיקות יש לבצע. אחד הדברים החשובים, אל תחתמו על זיכרון דברים ללא התייעצות עם עורך דין. ייעוץ טרום קניה, יזכה אתכם בהנחיות חשובות וברורות כיצד עליכם להתנהל מול הקונים, כך שבסופו של יום תשיגו את התוצאה המיטבית עבורכם. עו"ד מורן ליברמן איצקוביץ, היא עורכת דין מנוסה בתחום זה ובעלת משרד בוטיק בעל ניסיון רב בתחום החוזים – נדל"ן/מקרקעין, צוואות, הסכמי ממון וייפוי כח מתמשך.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן