תביעות ביטוח לאומי – על מה ולמה

0
138
קרדיט - Canva

המוסד לביטוח לאומי הוא גוף ביטוח חובה עבור כל תושבי ישראל – כל אדם, בין אם משתכר או שאינו משתכר, משלם דמי ביטוח לאומי, אלא אם הוא פטור מכך מסיבות מסוימות. התשלום לביטוח הלאומי נועד לשמש את האזרחים בצורת קצבאות כאשר הם מגיעים לגיל פרישה, עוברים תאונה שגורמת להם לאובדן כושר עבודה או כל סוג אחר של זכאות. עם זאת, הביטוח הלאומי מלא פרוצדורות ומבוכים בירוקרטיים, שלא כדאי להתמודד עימם לבד. פניה אל עורך דין לענייני ביטוח לאומי יכולה לחסוך לכם זמן וכאבי ראש מיותרים, בין אם אתם מגישים תביעת סיעוד, תביעת נכות כללית, תביעת נכות מעבודה, קצבת ילד נכה וכדומה.

כיצד יכול עורך דין לסייע בתביעות ביטוח לאומי

חלק מהביורוקרטיה הכלולה בהגשת תביעה לביטוח הלאומי היא נוכחות בועדה רפואית, אשר תפקידה לשפוט את מצבכם ולהחליט האם תהיו זכאים לקצבה וכן, על גובה הקצבה אותה תקבלו במידה ותמצאו זכאים. עורך דין לענייני ביטוח לאומי, מנוסה ומיומן, אשר עבר ועדות רפואיות רבות עם לקוחותיו, יהיה בעל הכלים להדריך אתכם כיצד להתכונן כראוי לועדה הרפואית, אילו שאלות יוכלו לשאול אתכם ומה הם המסמכים שעליכם להכין מראש. עורך הדין גם כן מכיר את מצבכם וידע אילו תנאים מזכים באיזה סוג של גמלה ומה הם הסכומים האפשריים שתוכלו לקבל בגינם. כיוון שהוא בונה יחד עמכם את תיק התביעה, עורך הדין יודע אילו מסמכים רפואיים דרושים לכם בשביל לעבור את הועדה הרפואית, ומבטיח שהמידע מדויק, מלא ועומד בסטנדרטים הרלוונטים, כך שתזכו לתגמול המתאים.

איך תבחרו עורך דין מתאים

שאלות שמעסיקות רבים העומדים בפני הליכים משפטיים קשורות לעורך הדין עצמו – איך נדע כי בחרנו עורך דין שילחם למעננו וישיג עבורנו פיצוי הולם? תביעות לביטוח לאומי מגיעות לאחר קושי כלכלי, שמתווסף לקושי הנובע מהסיבה להגשת התביעה. בין אם בעקבות תאונה, מצב נפשי או פיזי ירוד שלנו, או של מישהו אחר, מדובר בנושא שהוא לרוב כאוב ומתסכל, וככזה, יש לטפל בו במסירות ובאדיבות. עורך דין לענייני ביטוח לאומי צריך קודם כל להקשיב בכנות למקרה שלכם ולהביע אמפתיה, על מנת שתוכלו לחוות שקט נפשי עם בעל מקצוע שמטפל בתיק שלכם על הצד הטוב ביותר. משרד עורכי דין ליאור פלוטניק הוא משרד שעובד אך ורק עם ציבור המבוטחים, כדי להבטיח ייצוג מקצועי ומסור, יחד עם הקשבה והכלה. עורך הדין ליאור פלוטניק מבין את התחושות הקשות אותן חווים נפגעי הגוף והרכוש העומדים מאחורי תביעות הביטוח, לכן, הוא מתחייב לספק טיפול מקיף במקרה שלהם, על ידי איש מקצוע מנוסה שידאג למצות את מלוא זכויותיהם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן