גילויי מורשת: חשיפת עוד על ירושות

0
68
עו
קרדיט - Canva

ירושה היא עניין משמעותי מאד עבור כל משפחה ועבור כל קבוצת יורשים. מדובר לא רק בכסף או רכוש שעוברים הלאה לבעלותם של היורשים אלא יש פה גם עניין רגשי עמוק שבו לפעמים מתגלים סדקים במערכות היחסים או שמבינים מי היה יותר או פחות חביב על אותו אדם שנפטר. 

עו"ד ירושות

שלל הנסיבות האלה בצירוף סערת הרגשות על מותו של אותו אדם יכולות בהחלט לגרום לרגשות שליליים וליצירת משקעים בין היורשים. על מנת להגיע לפשרות והסכמות צריך יהיה לפנות אל עו"ד ירושות ולבחון את האפשרויות אשר עומדות בפניהם של היורשים, אלה המרוצים יותר ואלה מרוצים פחות.

אילו שירותים יכול להציע עו"ד ירושות?

מי שיודע שהוא עומד להיות יורש צריך להכיר עו"ד ירושות כדי שבמקרה הצורך הוא יכול לפנות אליו. לאחר הצוואה נחשפת מתפרסם בקרב הציבור הרחב דבר פטירתו של אותו אדם והציבור מוזמן להגיש התנגדות לצוואה. זה הזמן שבו גם היורשים יכולים לבחון מה לעשות ואיך להתנהל אל מול תוכן הצוואה שהם נחשפו אליו. יתכן ויהיה מי שירגיש מקופח או שנעשה לו עוול ביחס לאחרים ויש גם מקרים חיוביים יותר כמו מקרה שבו קבוצת יורשים מבקשת לבצע שינויים בצוואה בהסכמה של כלל היורשים. ללא הסכמה גורפת וכוללת אין דבר זה אפשרי לביצוע. את המקרים האלה צריך להוציא לפועל בעזרת עורך דין.

החשיבות של הבנת הנושא לעומק

הרבה מאד אי הבנות אפשר לפתור בנוגע לצוואות וירושות לאחר שמבינים לעומק במה מדובר איך פועל המנגנון של צוואה והעברת העיזבון לידי היורשים. עו"ד ירושות יכול לסייע בהבנה של כל מקרה ספציפי שבנוגע אליו פונים הלקוחות וכך הוא יכול להמליץ על דרך הפעולה או ההתנהלות שתהיה הכי מתאימה ונכונה. חשוב מאוד להבין שהנושא של צוואה וירושה הוא עניין משפטי כל דבר ועניין ולא מומלץ לנסות לפעול בו באופן עצמאי.

מתעניינים במידע או ייעוץ שקשור בירושה? פנו למשרד עורכי דין קלינגהופר ביטון ושות' ותקבלו מענה מקצועי, דיסקרטי אמין ועדכני בנוגע למקרה הספציפי שלכם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן