כיצד נוכל לנהל את הליך גירושין שלנו על הצד הטוב ביותר

0
928
קרדיט https://josef-law.co.il/

במדינת ישראל קיים נתון מדהים. 1 מתוך 3 זוגות נשואים התגרש או לחלופין עתיד להתגרש. כשהנתון הזה מרחף מעל ראשינו, נותר לנו לקוות ולצלוח את בניית הקשר שנים קדימה. קרה מקרה ומצאנו עצמנו על מדרגות הרבנות. כעת, יש לקוות כי מדובר ברצון הדדי של בני הזוג לשינוי בחייהם וכי הוא ברוח טובה, על אף המתח והאכזבה הכורכים בפרידה. אז איך נוכל לעשות את זה נכון ולא להגיע למאבק מר ומורכב שעלול להיגמר גם במתן צו הגנה? עורך הדין דויד יוסף מציע שני עקרונות חשובים לצליחת התהליך באופן מיטבי.

לשמור על פתיחות ושקיפות

מומלץ להסכים מראש על ערוץ תקשורת פתוח וכנה ולא לרוץ קדימה ולנסות לצבור יתרון. זוג עם ילדים יהיה זוג שיצטרך לשמור על קשר לאורח כל חייהם ומומלץ לא לייצר פערים בשלב זה של הקשר, אשר  עלולים להעיב בעתיד על מערכות היחסים בתוך המשפחה. בכל הקשור לחלוקת משמורת ילדים, יש לזכור כי עם אותו הפרטנר הקמנו משפחה לפני כמה שנים והיו לנו סיבות טובות לכך.

לדעת לבקש עזרה

אנו אנשים מבוגרים וככאלה אנו מרגישים כי אנו יודעים לנווט את הספינה גם דרך סערה בלב ים ללא יבשה באופק. אולם, לא כך צריך להיות הדבר. גם אם ניגשנו לתהליך זה עם כבוד הדדי, ביטחון בצד השני ורצון טוב לשמש דוגמא עבור הילדים – אנו עלולים להישאר עם תחושות עמוקות של תסכול ואכזבה שהם רגשות טבעיים כשמדובר בסיומה של מערכת יחסים שכעת אנו תופסים ככישלון הפרטי שלנו. מומלץ לפנות לעזרה בכל ערוץ שיעשה לנו טוב – חבר קרוב, טיפול פסיכולוגי או קואצ'ר שידריך אותנו דרך השינוי המשמעותי הזה בחיינו.

האם פנייה לעורך דין בתהליך הגירושין משמעה הכרזת מלחמה?

במידה ובחרנו בכל זאת לקבל ייעוץ משפטי ולבחון את הזכויות שלנו ולדעת מה הן האפשרויות העומדות מולנו כעת, מומלץ לפנות למשרד עורכי דין רגיש שינחה אותנו דרך התהליך שביקשנו לנהל – בדרך שלנו. עורך הדין דויד יוסף מזכיר כי לא כל הליך גירושין בליווי עורך דין צריך להיות קשה ארוך ומר. להיפך, נוכל לקבל כלים נכונים להתמודדות ולגשת לכל החלטה במבט מפוקח ובלב שלם מבלי לסחוב חרטות גדולות שנים קדימה. ניתן להרים טלפון ולחייג ל 052-4311416 ומהצד השני של השיחה נגלה משרד עורכי דין מיומן וקשוב לצרכינו בדיני משפחות לרבות מזונות, התנגדות לצוואות ועוד, בהובלתו של עורך הדין דיויד יוסף.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן