לא ממשיכים בלי עורך דין פלילי

0
829
עורך דין בראשון לציון: שירותים מומלצים
מקור freepik

בכל נקודה בחיים, יתכן וכל אחד מאתנו, יזדקק לשירותיו של עורך דין פלילי. רובנו נוטים לחשוב כי עורך דין פלילי משמש רק את העבריינים הסדרתיים והפושעים. דבר שאינו נכון כלל, מאחר וקיימות עבירות פליליות בכל מיני תחומים שכל אחד מאתנו יכול ליפול בהם. הליך פלילי הוא הליך שחובה להתנהל בו רק עם עורך דין פלילי, ואם אתם מתגוררים באזור חולון אז בעזרת עורך דין פלילי בחולון. עו"ד פלילי מכיר היטב את כל התנהלות המערכת בכל התחום הפלילי, מהן הזכויות המגיעות, מה מותר לומר ולמי, מה אסור לומר ועוד. הסתבכתם? אל תמשיכו בלי לקבל ייעוץ וליווי של עו"ד מומחה כדוגמת עו"ד פלילי שי גרין, המעניק ייעוץ וייצוג בכל שלבי ההליך הפלילי.

 

עורך דין פלילי כבר מתחילת האירוע

במידה והנך מעורב באירוע הנחשב לפלילי, או שיכול להגיע לשם, כבר בתחילת הדרך יש להתייעץ עם עורך דין פלילי, עוד בטרם החקירה במעצר, עוד בטרם עזיבת שטח האירוע, מוקדם ככל האפשר. דבר זה ישפיע על כל מהלך התנהלות התיק בעניינך. באם הנך מתגורר ברמת גן או שהאירוע התרחש באזור, פנה מיד אל עורך דין פלילי ברמת גן. יש מגוון סיבות לכך שהנך עלול להיות מוזמן לחקירה פלילית, הלשנה של אדם כלשהו, ישנו חשד לפלילים כלפיך, ולעיתים אף היותך מקור מידע לגבי חשודים אחרים. בשום אופן אסור לך לבטוח באדם שידבר אתך על האירוע, לא עם הנוגעים בדבר, ואפילו לא עם חברים. איש הסוד שלך הוא רק עורך הדין שלך, כל השאר עלולים להפליל אותך בכל נקודת זמן.

 

איך בוחרים עורך דין פלילי

על מנת לבחור עורך דין פלילי טוב ומומלץ, עלייך לוודא בראש ובראשונה כי הוא מומחה בכל הנושא הפלילי. בחירת עורך דין טומנת בחובה עניין של אמון הדדי. דווקא בזמן הכי קשה שלך, חובה שעורך הדין שילווה אותך יהיה איש אמונך וסודך. בחר עורך דין קרוב למקום מגוריך, אם הנך גר ברמלה בחר עורך דין פלילי ברמלה. ברגע שתצטרך את שירותיו הוא יעמוד לרשותך ובכל זמן נתון. עורך דין פלילי טוב הוא בעל ניסיון בתחום, המכיר היטב את כל חלופות המעצר למשל, את כל תרגילי החקירה, עליהם יוכל לייעץ לך בטרם נחקרת. במידה והנך זקוק לעורך דין פלילי, פנה עוד היום אל עו"ד שי גרין, מומחה בתחומו, עו"ד פלילי מנוסה, שיעניק לך ייעוץ כבר מתחילת הדרך.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן