נפגעתם כתוצאה מתאונת עבודה או רשלנות של גוף מסוים? יש לכם לאן לפנות!

0
1022
נפגעתם כתוצאה מתאונת עבודה או רשלנות של גוף מסוים? יש לכם לאן לפנות!
מקור freepik

לצערנו הרב ישנם מקרים רבים בישראל (ובעולם בכלל) שבהם אנשים נפגעים כתוצאה מרשלנות של גוף ציבורי או עסקי כלשהו, נפגעים בתאונות עבודה או כתוצאה ממשהו אחר. במקרים כאלה ואחרים יש הצורך לתבוע את חברת הביטוח, את ביטוח לאומי ולעתים גופים נוספים האחראיים על המחדל. לעתים אובדן כושר עבודה או נזק לגוף יכול להיגרם גם כתוצאה מתאונה פרטית חס וחלילה, עניינים בריאותיים או סיבה אחרת שאיננה קשורה בהכרח למחדל של החברה המעסיקה אתכם או של גוף כלשהו. במקרה כזה עדיין תוכלו לתבוע את חברת הביטוח במידה ויש לכם ביטוח פרטי שמכסה אתכם במקרה של אובדן כושר עבודה או סעיף אחר הקשור למצבכם הבריאותי. כמו כן ניתן לתבוע את ביטוח לאומי על אובדן כושר עבודה, הכרה בנכות ועוד. עו"ד ליאור וימן כאן כדי לעשות לכם סדר.

מהו עורך דין נזיקין?

עורך דין נזיקין הוא עורך דין המתמחה בתחום תביעות הנזיקין. אלה יכולות להיות נזק לגוף כתוצאה מתאונה רגילה, מתאונת עבודה, מאובדן כושר עבודה, בשל מחלה או מכל סיבה אחרת שבה נגרם נזק לאדם. במידה ואתם מאובטחים בחברת ביטוח והפוליסה שלכם כוללת את הסעיף הקשור למצבכם הבריאותי/הרפואי תוכלו לתבוע את חברת הביטוח ולזכות בפיצויים שמגיעים לכם. כמו כן חלק מהתביעות בגין נזקי גוף מתקיימות גם מול ביטוח לאומי, מול הרשויות המקומיות (אם מדובר במחדל שלהם למשל), מול משרד הביטחון (במידה וזה קרה לכם במהלך השירות הצבאי או שירותי המילואים) ועוד. 

תאונות עבודה ותביעות חברת הביטוח:

תאונות עבודה יכולים לקרות לנו בשטח העבודה ואפילו בדרך לעבודה. כך למשל אם בדרך לעבודה חוויתם חס וחלילה תאונת דרכים, או נפלתם במדרגות הבניין גם אלה נחשבים כתאונות עבודה. כמובן שתאונות שיכולות להתרחש במהלך העובדה כמו פגיעה בחוש השמיעה בשל רעש רב במקום, פגיעה רפואית כזו או אחרת בשל תנאי עבודה לקויים, פציעה כתוצאה מעבודה עם מכונה במפעל ועוד. במקרה של תעודת עבודה ונזקי גוף תוכלו לתבוע את חברת הביטוח שלכם, את ביטוח לאומי ולעתים אפילו את המעסיק על רשלנות וכו'. לשם כך תצטרכו עו"ד תאונות עבודה מקצועי ומנוסה שילווה אתכם.

אובדן כושר עבודה – כיצד עשוי לקרות ומה עושים?

בשל פציעה או בעיה רפואית ייתכן ויכולת העבודה שלכם תיפגע. בשל עובדה זו גם הפרנסה שלכם עשויה להיפגע. תוכלו לתבוע את ביטוח לאומי על אחוזי נכות ולקבל קצבה חודשית שתסייע לכם להתקיים גם בתקופת השיקום ולאחריה. כמו כן במידה ויש לכם פוליסה בחברת ביטוח פרטית שאמורה לכסות אובדן כושר עבודה גם אותה תוכלו לתבוע במקרה כזה עם עורך דין אובדן כושר עבודה

אני במשרד עו"ד ליאור וימן נשמח לתת לכם שירות המקצועי והאמין ביותר. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון 04-8289090 ונשמח לתת לכם שירות!

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן