נקלעת לצרה תעבורתית? יש פתרון

0
884
קרדיט: Pixabay

רובנו נקלענו או ניקלע לאירוע תעבורתי כזה או אחר, בו נהיה הצד הנפגע או הצד האשם. ייעוץ משפטי תעבורתי כבר מתחילת אירוע כזה, יכול לגרום להצלחת או הכשלת כל הנושא המשפטי בענייננו. חשוב להבין שככל שמדובר בענייני תעבורה, עורך דין תעבורה מקצועי ומנוסה יכול לסייע לנו מאוד כבר בשלב מוקדם עוד לפני חקירה משטרתית, איסוף ראיות, טיפול רפואי ועוד. נתפסת נוהג בשכרות? נהגת בפסילה, או היית אשם בתאונת דרכים, בכל מקרה כזה חובה לפנות באופן מידי לעורך דין המומחה בענייני תעבורה, כשפניה מוקדמת ככל האפשר, תסייע לך להתמודד עם השלכות המקרה. במידה ואתה מתגורר באזור ירושלים מומלץ לפנות לעזרת עורך דין תעבורה בירושלים, כך תוכל לקבל את הסיוע במהירות מבלי לטרוח לנסוע רחוק. משרד עו"ד ראובן לרנר המשרד עוסק בדיני תעבורה-תאונות קטלניות, נהיגה בשכרות, פסילת רישיון ועוד.

 

נכנס יין לא יצא סוד, בעזרת מומחה בתחום

אם גם אתם נמנים על אוהבי המסיבות והחגיגות, יתכן ויצא לכם לנהוג בזמן שהייתם תחת השפעת משקה אלכוהולי. גם אם מדובר באחוזים נמוכים של אלכוהול וגם אם עבר זמן מה מאז ששתיתם, יתכן ונשארו שרידי אלכוהול בדמכם ומדובר בעבירה פלילית. נושא אכיפת אלכוהול קיים מזה שנים, אך המודעות הגוברות בנושא זה, העלתה את רף האכיפה וכל אחד מאתנו יכול להיעצר בדרכו הביתה מאירוע. בתחום משפטי זה, ייעוץ משפטי מקדים, יכול לחלץ אותך מצרה גדולה, ולכן מומלץ להתייעץ עם עורך דין נהיגה בשכרות ירושלים. תחום התעבורה הוא מתחום נרחב ולכן הוקצה לו גם בית משפט נפרד לטפל בענייניו והוא בית הדין לתעבורה. גם בבית משפט זה, זכאי אדם שנאשם בעבירה תעבורתית, לערער על האישום, וזאת יכול לעשות רק עורך דין מומחה בתחום.

 

תאונת דרכים – הזמן קובע

באם נקלעת לתאונות דרכים כפוגע או כנפגע, יש כמה פעולות חשובות לעשות כבר עם תחילת המקרה, לדוגמת צילום ראיות בשטח, במידה וקיבלתם טיפול רפואי, לדאוג לכל המסמכים, לא כולם יודעים בדיוק מה צריך לעשות במקרה כזה, והראש לא תמיד עובד מהלחץ. לכן במקרה של תאונת דרכים ולא משנה אם אתם הפוגעים או הנפגעים, יש לפנות באופן מידי לסיוע עורך דין תאונות דרכים בירושלים. פנו עוד היום אל משרד עו"ד ראובן לרנר המשרד עוסק בדיני תעבורה-תאונות קטלניות, נהיגה בשכרות, פסילת רישיון ועוד.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן