פסילה מנהלית: מתי מקבלים?

0
970
פסילה מנהלית: מתי מקבלים?
מקור pixabay

פסילה מנהלית היא פסילה זמנית שיכולה להינתן לנהג במקום על ידי קצין משטרה מדרגת מפקח ומעלה. קצין זה התופס אדם בעבירת תנועה חמורה יכול על פי שיקול דעתו להעניק פסילת רישיון זמנית לאותו אדם עד אשר ייחקר ויישפט בחומרת מעשיו בבית המשפט. פסילה זמנית זו נקראת פסילה מנהלית. במידה וקיבלתם פסילה מנהלית יהיה עליכם לפנות ישירות לעורך דין המתמחה בתחום דיני התעבורה שייצג את הצד שלכם ויגן עליכם בחקירה בבית המשפט. במקרים מסוימים ניתן יהיה לבטל במהירות את הפסילה אם ניתנה שלא על פי חוק וכן ניתן בכל מקרה להקל על העונש במקרה שבו בית המשפט מוצא את ההגנה אשמה. צרו עמנו במשרד עורכי הדין אלון שליכטר ואנו נייצג אתכם ונלווה אתכם לאורך כל ההליך. 

על מה מקבלים בדרך כלל פסילה מנהלית?

בעוד שלילת רישיון ניתן לקבל רק בבית המשפט, הרי שכאשר צריך פתרון מהיר להוריד אדם מהכביש לאחר שעבר עבירת תעבורה חמורה, קצין משטרה בדרגת מפקח ומעלה יוכל להעניק לאותו אדם שלילה זמנית. שלילה זו נקראת פסילה מנהלית. את הפסילה הזו יכול השוטר לתת בהתאם לרשימה של עבירות מסוימות שאם אותו אדם עובר עליהם – רשאי קצין המשטרה לתת פסילה מנהלית במקום. בין היתר מדובר ב: אי מתן זכות קדימה, נהג חדש ללא מלווה או כזה המסיע מעל כמות הנוסעים המותרת, נהיגה תחת השפעת אלכוהול/סמים, עקיפה מסוכנת, נהיגה במהירות גבוהה, אי עצירה בפני מסילת ברזל, סיכון הולכי רגל, הובלת חומרים מסוכנים שלא כחוק ועוד.

נהיגה במהירות מופרזת:

אחת העבירות הקשות ביותר בתחום דיני התעבורה היא נהיגה במהירות מופרזת. במידה ונתפסתם נוהגים מעל המהירות המותרת ייתכן ותקבלו קנס וייתן ותזכו לפסילה מנהלית. זאת בהתאם למהירות הרכב שלכם, לכמה אתם מסכנים את הנהגים האחרים והיכן זה מתבצע כמובן. בכל מקרה נהיגה במהירות מופרזת, גם בכביש ריק כביכול, אינה מותרת ולכן מדובר בעבירה על החוק. על כן חשוב להיעזר בעו"ד ותיק המתמחה בתחום דיני התעבורה.

עורך דין נהיגה בשכרות:

אם נפתח נגדם תיק בתלונה על נהיגה בשכרות יהיה עליכם לפנות בדחיפות לעו"ד תעבורה שיטפל בתיק שלכם. עורך דין נהיגה בשכרות יוכל לסייע לכם להפחית את העונש או לקבל זיכוי מלא במידה והעילה לא הוגשה כראוי, שהבדיקות נגדכם לא יתבצעו כראוי בזירת האירוע וכו'. 

משרד עורכי הדין אלון שליכטר ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון 054-6762373 ונשמח לקבוע לכם פגישה ללא התחייבות.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן