פשיטת רגל מורכבת – אתם לא צריכים לעבור את זה לבד!

0
678
קרדיט: Freepik

אחרי שנים רבות של עבודה קשה גם ברמה האישית וגם ברמה המקצועית, מצאתם את עצמכם מתמודדים עם מצב של פשיטת רגל מורכבת מאוד, אשר משפיעה על איכות החיים שלכם ושל הנושאים שלכם. זוהי סיטואציה מורכבת גם ברמה האישית והרגשית אבל גם ברמה הפיננסית, ולכן אתם לא צריכים להיות שם לבד וכדאי מאוד להיעזר בידע של אנשי מקצוע, כדי לקחת החלטות נכונות לאורך הדרך. לשם כך ניתן לפנות לעזרה צוות משרד עורכי הדין אנה גורוביץ.

עורך הדין שנמצא שם בשבילכם

חודשים ארוכים שאתם מנסים לפתור את הבעיות הכלכליות שלכם, ועכשיו כבר ברור לגמרי שאין ברירה אלא לצאת להליך פשיטת רגל ולאפס את מצבכם הכלכלי. בעזרת הניסיון המקצועי והידע הנרחב של עורך דין מומחה לפשיטת רגל, אתם יכולים לקחת החלטה בהתאם למצב הכלכלי, ולייצר פתרונות, שיתאימו גם לבית המשפט אבל גם ליכולת שלכם.

האחריות שלו – למשא ומתן מוצלח שלכם

כחלק מתהליך פשיטת הרגל, עורך דין חובות מנהל משא ומתן עם הנושים שמופיעים בתיק שלכם ומנסה למצוא את ההסדר הנוח ביותר לכל הצדדים המעורבים בדבר, לטובת תשלום החוב. במשימה כזו, האינטרס שלכם הוא ברור, למצוא את הסדר החוב הנוח זה האידיאלי ביותר לצרכים שלכם, כבר בשלב מוקדם של המשא ומתן. כך שאתם רוצים לבחור עורך דין אשר מצליח לעמוד בדרישה הזאת ולהבטיח תנאים טובים של תשלום לשנים הקרובות.

טיפול בניסיונות גבייה לא הוגנים

במידה ואתם מוצאים את עצמכם באמצע הליך פשיטת רגל, עם דרישה תשלום הוצאה לפועל, ההתערבות של עורך דין לענייני הוצאה לפועל גם היא חיונית ליצירת הליך משפטי הוגן. במצב כזה, אפשר לבקש מבית המשפט לבצע התערבות לשכלל את החוב בתוך דרישת התשלום הכללית שמולה אתם עומדים. בעבודה מסודרת ושיטתית, תוך תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר, עורך הדין שאתם בוחרים יביא למצב שבו אתם נמצאים עם היד על העליונה ובוחרים נכון את הדרכים שלכם להתמודד עם מצב כל כך מורכב כמו פשיטת רגל.

הצוות המקצועי והמיומן של משרד עורכי הדין אנה גורוביץ, שמח לתת ליווי מקצועי לכל אדם פרטי או ארגון מקצועי שנמצא במצב של פשיטת רגל, על בסיס ניסיון מקצועי רב שנים והיכרות עם כל רזי החוק הישראלי המעודכן ביותר. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם הצוות המקצועי של החברה, ניתן לפנות לטלפון: 054-5515513.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן