איך לבחור עורך דין מקרקעין באשדוד?

0
18
קרדיט - Canva

אשדוד מתפתחת במאה ה-21 בקצב מהיר. מספר התושבים מתקרב לרבע מיליון, העיר מתפתחת מזרחה וצפונה וגם צומחת לגובה (לפי הלמ"ס, באשדוד יש את השיעור הגדול ביותר של מבנים בני 10 קומות ומעלה מתוך כלל המבנים – 8.2%). במציאות כזו יש באופן טבעי ביקוש הולך וגדל לשירותים של עורך דין מקרקעין באשדוד, ולכן גם ההיצע מתרחב. הטיפים בעמוד זה יעזרו לכם לבחור נכון את איש המקצוע המועיל ביותר עבורכם.

ניסיון

עורך דין מומחה למקרקעין מספק מגוון רחב של שירותים. בין השאר הוא מסייע לרכוש דירה בלי להסתכן, גם מקבלן וגם כשמדובר על דירה יד 2, מסייע גם למי שמבקשים למכור דירה בבטחה, מלווה פרויקטים של התחדשות עירונית (אשדוד מובילה בארץ גם בתחום זה), עורך חוזים להעברת דירה ללא תמורה ועוד. המכנה המשותף לכל השירותים הוא הצורך בניסיון, ולכן זהו הדבר הראשון שחשוב לבחון אצל כל עורך דין בתחום. רצוי לבדוק גם מהו היקף הניסיון במתן השירות הספציפי שלו אתם זקוקים.

קשב

למרות שנהוג לחשוב ששירותים משפטיים בתחום המקרקעין הינם שירותים טכניים באופיים, יש חשיבות רבה גם ליכולות הקשב של עורכי הדין השונים. רק עורך דין מקרקעין באשדוד שבאמת קשוב אליכם יושיט לכם את מלוא התועלת האפשרית. בהקשר זה חשוב לזכור שכל חוזה בנושא נדל"ן – חוזה מכר, הסכם העברת דירה במתנה וכו' – חייב להיות מותאם באופן מושלם למאפיינים הספציפיים של המקרה.

עורך דין מקרקעין באשדוד שמכיר את העיר

עוד המלצה חשובה היא להעדיף עורך דין מומחה למקרקעין מאשדוד. להמלצה זו יש שתי סיבות עיקריות: קודם כל ההיכרות עם העיר מהווה במקרים רבים מרכיב באיכות השירות, ובפרט כשמדובר על ליווי פרויקט התחדשות עירונית או רכישת דירה (או כל נכס אחר). שנית, עורך דין אשדודי יכול להיות זמין עבורכם באופן מרבי, כשכמובן כדאי לברר את מידת הזמינות מראש. משרד עו"ד שניר חזות פועל בתחום המקרקעין באשדוד מזה שנים רבות וממוקם במרכז העיר, בסמוך לבניין העירייה.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן