איך לפרק את הבית? שלושה שלבים חשובים בהליך גירושין

0
696
Credit: pixabay

במהלך החיים המשותפים שלכם, יש לא מעט רגעי משבר שבהם אתם מצליחים להציל את הנישואים אבל רק למראית עין. אחרי שנים של ניסיונות, ברור לכם שאין שום טעם לנסות עוד ואתם מחליטים ללכת על הצעד הקשה לטובת כל אחד מבני המשפחה – הגירושין. בשלב הזה, ראוי לפנות לעזרת משרד הילה וינטרוב לקבלת ייעוץ פרטני ומקצועי וליצירת תוכנית עבודה ובניית אסטרטגיה משפטית שמתאימה לכם.

ההחלטה – צעד ראשון ששווה לשקול

אם ברור לכם שמערכת היחסים שלכם לא נמצאת במקום האידיאלי, אתם לא מצליחים לשמור על בית שקט והילדים לא מצליחים לקבל את התמיכה הדרושה להם לטובת חיים בוגרים ללא ריבים ומתחים בבית, הגיע הזמן לשנות דיסקט ולהתחיל להיות הרבה יותר אסרטיביים. במצב הזה, לא מעט בני הזוג יבקשו לפנות לעזרתו של עורך דין גירושין, בשביל לנסות ולהבין מה הן המשמעויות של הליך גירושין ואיך ניתן להתחיל בתהליך. במידה מסוימת זה הוא הצעד הכי קשה שאתם יכולים לבצע, והוא משפיע על כל אחד מהאנשים החשובים בחיים שלכם.

הגדרת המטרות

עו"ד גירושין, כמו שאתם בוודאי מבינים הוא שחקן מפתח בתהליך הפרידה שלכם. לא רק מאחר והוא איש מקצוע מיומן, אלא מפני שהוא לוקח על עצמו את האחריות להיכנס עמוק אל תוך מערכת היחסים שלכם ולמצוא את הפתרונות המתאימים לסיטואציות מורכבות כגורם נייטראלי מהצד ללא רגשות נקם. במיוחד כאשר יש לכם ילדים, והגירושין אינם מתנהלים בצורה שלווה, הדיונים על זמני השהות ומזונות הילדים חייבים להתנהל בצורה מקצועית ועניינית, כדי להבטיח שהאינטרסים של הילדים נשמרים לאורך כל הדרך.

הליך הדיונים המקצועיים

אי אפשר לזלזל בחשיבות של תהליך העבודה מקצועית במיוחד כאשר עליכם לבצע חלוקה מורכבת של הרכוש המשפחתי המשותף.

Credit: pixabay

גם היא מהווה נושא שנוי במחלוקת, אשר יכול לגרום לחיכוכים, ויכוחים ואתגרים בין כל בני המשפחה ולכן צריך לנסות עד כמה שאפשר להבטיח את הבחירות וההחלטות הנכונות, מתוך דיונים מקצועיים אמיתיים ומהימנים. ולכן אם אתם רוצים להפריד כוחות, הנוכחות של עורך הדין שלכם חייבת להתקיים כבר מהרגע הראשון ולאורך כל הדרך.

משרד עורכי דין הילה וינטרוב, מלווה בשנים האחרונות משפחות רבות אשר מבקשות לפרק את מערכת היחסים בין בני הזוג, ולעשות זאת בצורה מכבדת ומכובדת, תוך נקיטת כל המאמצים על מנת להגיע להסכמות שמתאימות לצדדים בצורה הגיונית אל עבר התוצאה הרצויה. לפרטים נוספים: 077-9968860.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן