ביבי מתחסן, אז כולם אחריו…

0
1217
עו"ד שרין סולן. קרדיט צילום יח"צ

"אני לא מתחסן", אמר הבעל לאשתו. זו בתגובה: "אני עוזבת לבית מלון עד שתתחסן"

 

רק אתמול, נורתה יריית הפתיחה לתחילתו של מבצע החיסונים, אבל ההודעה על כוונתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו להתחסן ראשון, שיצאה כבר לפני כמה שבועות, היתה סיבה מספיק טובה לבני הזוג מאזור חיפה להתעמת ביניהם על רקע החיסון.

הבעל, שמאלני ידוע בדעותיו, האישה ימנית, אבל כל השנים זה לא הפריע לאף אחד מהם. הם חיו בשלום במשך 17 שנים הקימו עסק גדול והביאו שלושה ילדים לעולם.

לפני ארבעה ימים פרץ ויכוח עז בין בני הזוג על רקע החיסון כשהבעל שהתכוון להתחסן כמו כולם שמע כי ביבי מבקש להתחסן ראשון כדי ש"מאמיניו" ילכו בעקבותיו. הוא החליט שהוא לא מתחסן. "גם מהחיסון הוא עושה פוליטיקה", הוא אמר לעורכת הדין שרין סולן. וסיפר על תגובת אשתו שהבהירה כי אם בעלה לא מתחסן, היא לא מרגישה בטוחה ואיימה לעזוב את הבית ולהתגורר בבית מלון.

בין בני הזוג פרץ ויכוח קשה, שבשיאו הוזמנה ניידת למקום מגוריהם מהחשש של אחד השכנים שהוויכוח יהיה אלים. ברגע האחרון נרגעו הרוחות אבל הבעל מיהר לעו"ד סולן שהבהירה לאישה כי אם היא תעזוב את הבית הוא יפתח בהליך גירושין באופן מידי.

המכתב הועבר לאישה והיא בתגובה יצרה קשר עם בעלה ועורכת דין והסבירה כי בעלה עובד עם קהל בחנות הגדולה שבבעלותם ולכן היא חוששת שהוא ידבק. "הוא חייב להתחסן. היינו כבר שלוש פעמים בבידוד בשנה האחרונה בגלל שנחשפנו לחולים מאומתים. פעם אחת זה קרה לשנינו במקביל והעסק התנהל בלעדינו בצורה בעייתית. אני עוזבת לא כדי להתגרש, אלא כדי להגן על הבית והעסק".

עו"ד סולן הבהירה כי מהלך כזה יכול להתפרש אצל הלקוח שלה כצעד אקטיבי ממשי לפני פירוק השותפות ביניהם. בינתיים סוכם בין הבעל לעורכת הדין סולן, שהוא ימתין לרגע שבו החיסון יהיה רלוונטי, כי בשלב הזה הוא לא בקבוצת סיכון, אבל כשזה יקרה מבחן הזוגיות שלהם יעמוד על הפרק.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן