האם גירושין חייבים להיות יקרים כל כך?

0
39
קרדיט Canva

גירושין נחשבים למהלך שעולה המון כסף ולכן חייבים להתכונן לכך מראש, אבל זה לא חייב להיות יקר כמו שמספרים. קחו בחשבון שאפשר לחסוך עלויות אם מתייעצים עם עו"ד גירושין שמתמחה גם בגישור ומזדהה עם המטרה שלכם למנוע מלחמת עולם שלישית. במקרים כאלה, הוא יעשה כל מה שצריך לעשות לא רק משום שהחוק מחייב לעבור גישור לפני גירושין כדי לנסות לצמצם את החיכוך, אלא גם כדי להגיע באמת להסכמות שמוציאות את הלקוחות שלו עם כמה שיותר זכויות והצלחות וכמה שפחות מטענים רגשיים עכורים מגירושין. גישור גירושין אפשר לעבור בהצלחה אם באים בגישה פתוחה וכנה לעבור מה שצריך לעבור כדי להגיע לעמק השווה וכדי לסיים את השלב הלא נעים במציאות שבה חשוב להסתגל מהר ולהשתקם. עו"ד גילה עיני מלווה את הלקוחות שלה בכל שלב מהרגע הראשון שהם באים לייעוץ ועד שהם מגיעים לסיום ההליכים המשפטיים, בהצלחה ותוך שמירה על הזכויות שלהם.

כדאי לגשר ולהתפשר

לא מתפשרים על דברים שהם חיוניים לכם, כמובן, אבל אם אתם רוצים להגיע מהר לשלב הגט עצמו רצוי לעבור את הגישור בשלום. כשמגיעים להסכמות מרוויחים כולם משום שכל הסכם גישור גירושין שכזה מוגש לאישור בית המשפט ו/או לרבנות. כך שאפשר להגיע לפשרות נכונות וחכמות אם אתם מיוצגים על ידי עורך דין משפחה שרוצה לעזור ולגשר ולהגיע למצב שבו כולם מקבלים מה שמגיע להם וכמה שיותר. האינטרס להגיע לבית המשפט ולנהל שם את הגירושין אינו אינטרס שלכם אם אתם מסכימים על רוב הדברים. האינטרס הוא לקצר את הזמן שנדרש מרגע שמקבלים את הגושפנקא הרשמית ועד שמתחילים לנשום מחדש ולהשתקם מהגירושין ומהפרידה. לכן זה תמיד עדיף למצוא מגשר שישב אתכם על כל הפרטים וינהל את ההליכים כדי שכולם ייצאו מרוצים.

ניהול משפט גירושין

אם ההסכם אינו מנוסח בצורה שלמה שכוללת את כל הנושאים שיש להסכים עליהם, תתקשו להגיע לזה בבית המשפט. ברוב המקרים בית המשפט יצטרך לפסוק ביניכם וזה כבר משהו שלא תמיד יודעים איך יוצאים ממנו. לכן חשוב להבין שלא יוצאים מגירושין כאשר מקבלים כל מה שרוצים, למרות שחובה לא להתפשר על מה שמגיע לילדים ומבחינה רכושית. עו"ד גילה עיני מייעצת ללקוחותיה כיצד להגיע להסכמות כאלה בהליך גישור ומייצגת אותם כאשר יש לנהל משפט גירושין שרק בו מגיעים להכרעות. במשפטים כאלה היא מייצגת את האינטרסים של הלקוחות שלהם למיצוי מלא של כל הזכויות שלהם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן