כל מה שצריך לדעת על עורך דין לענייני עבודה

0
357
קרדיט Canva

בעיות שונות בתחום התעסוקה בין אפליה בקבלה לעבודה, תשלום שלא בזמן ובעיות אחרות הן לא עניין חריג, לרוב מעצם ההבדל במעמד בין עובד למעביד. אחת הבעיות במקומות עבודה שאינה קשורה לכסף באופן ישיר (אך יכולה להשפיע בעקיפין) היא הטרדות מיניות. היום ישנה מודעות ועירנות רבה לנושא והוא מטופל ברגישות רבה יותר. לכן, אם הוטרדת במקום העבודה בין אם על ידי מעסיק או עובד בכיר, עו"ד הטרדה מינית בעבודה הוא הכתובת. כפי שציינו, מדובר על בעיה שאינה נוגעת ישירות לכסף אך לצערנו יש לה גם השלכות על הנושא הכספי, במיוחד כשהאישה (לרוב המוטרדת תהיה אישה) תעז להראות התנגדות ולהלחם על זכויותיה. אז "פתאום" לא תקודם יותר או אפילו תפוטר. בכל אלה עורך דין יוכל לטפל ולהוציא את הצדק לאור.

אתמול היתה עבודה והיום לא? משהו כאן לא תקין

נושא נוסף שהוא כואב מאוד בענייני עבודה הוא פיטורין. פיטורין בכל מקרה שומטים לעובד את הקרקע מתחת לרגליים ומכל הבחינות: פרנסה וכלכלה קודם כל אך יחד איתם גם דימוי וביטחון עצמי. לכן על פי דיני עבודה חובה לזמן אדם לשימוע לפני פיטורין או לפחות לקבל הודעה מוקדמת בזמן שנקבע על פי חוק. אם המעסיק מודיע מהיום למחר אלה פיטורין שלא כדין. לא רק עניין ההתראה או השימוע קובעים האם פיטורין נעשו על פי חוק או לא. ישנם פיטורין אסורים על פי חוק כמו כאלה הנובעים ממוגבלות העובד, מהיריון או לידה או בכלל אפליה כלשהי. כמובן שהוכחה שאכן זו הסיבה תחייב את המעסיק לפצות את העובד.

עורך דין לענייני עבודה- הכתובת לכל בעיה

בכל בעיה בענייני עבודה עורך דין עבודה הוא הכתובת שלכם. עורך דין לענייני עבודה מתמצא בכל הקשור לדיני עבודה לסוגיהם, בין אם זוהי פגיעה בפרטיות כמו הטרדה מינית, עיכובים בתשלום, פיטורין שלא נעשו כחוק. נושא נוסף הקשור גם לנזיקין הוא פגיעה שקרתה לעובד במקום העבודה, בין אם פגיעה אקוטית (חבלה, פציעה) ובין אם פגיעה מצטברת (למשל סרטן בגלל חשיפה מתמשכת לחומרים שעלולים לגרום לכך). בכל אלה פנו לעורך דין מומלץ בעל ניסיון רב אשר מאחוריו תיקים דומים לנושא שלכם בהם טיפל בהצלחה. שרונה אובגש מרגי היא עורכת דין ותיקה לענייני עבודה עם ניסיון של מעל עשרים שנה בתחום ותיקים בהם טיפלה בהצלחה רבה. חייגו בהקדם 052-3711673

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן