לבחור בעורך דין שאפשר לסמוך עליו

0
210
עורך דין מומחה לגירושין
קרדיט: canva

ההתמודדות עם פטירתו של קרוב משפחה אהוב היא לא קלה אף פעם, הן בגלל הקושי הרגשי של האובדן, והן בגלל הבירוקרטיה הכרוכה באובדן. סידורי ההלוויה, קניית חלקה והתמודדות עם חלוקת העיזבון, בין אם הנפטר כתב צוואה תקפה לפני מותו ובין אם לאו. במקרים מסוימים בני משפחה מחליטים כי חלוקת העיזבון לפי הצוואה או לפי חוק הירושה איננה הוגנת, ולכן הם מחליטים, בהסכמת כל היורשים והזוכים בעיזבון, לפנות אל עורך דין מומחה על מנת שינסח בעבורם הסכם חלוקת עיזבון שיתאים לשיקול דעתם של בני המשפחה וימנע סכסוכי ירושה, תוך שמירה על זמינות, הכלה, רגישות ומקצועיות. ההסכם למעשה יעגן את החלטת המשפחה לחלק מחדש את העיזבון תוך שמירה על הזכויות של כל הזוכים. עו"ד אתי גוהר פועלת ללא חת על מנת למצוא פתרונות מקצועיים, כמו גם להבין את הלקוחות שלה ואת רצונותיהם על מנת לעזור להם בדרך המיטבית.

להתחיל פרק חדש בחיים

ההתמודדות עם הליכי גירושין היא מורכבת למרבית הזוגות המתגרשים, לאחר שנים רבות של זוגיות לצד אותו אדם שאהבנו בעבר. הליך הגירושין מאז שנת 2016 כולל צעד נוסף, והוא כי  יש להגיש בקשה ליישוב סכסוך בטרם הגשת תביעות בענייני משפחה או בבית הדין הרבני על מנת לנסות ולהגיע להסכמות ולטיוטת הסכם גירושין בנושאים השורשיים והמורכבים ביותר כמו זמני  השהות עם הילדים המשותפים וחלוקת הכספים והנכסים המשותפים שנצברו במהלך הנישואים. לכל אורך הדרך, עורך דין גירושין תל אביב ילווה אותנו ויעניק לנו ייעוץ מקצועי, כמו גם ייצג אותנו במשא ומתן אודות הסכם הגירושין.  עורך הדין צריך להיות בעל אינטליגנציה רגשית על מנת שיוכל להבין רגשית את לקוחותיו, לסייע להם לעבור את התקופה הקשה וללוות אותם כאשר הם יתחילו בחיים חדשים לאחר תום הנישואים.

לסמוך על המומחים בתחום המשפטים

בסופו של יום, עורך הדין אשר מלווה אותנו לכל אורך ההליך המשפטי ישפיע באופן משמעותי על תוצאות ההליך, ולכן חשוב להקדיש את מלוא תשומת הלב בבחירת עורך הדין שילווה אותנו לכל אורך הדרך. חשוב לבחור בעורך דין מומחה לדיני משפחה בלבד ולא עורך דין אשר מתמחה בענפי משפט אחרים – דיני המשפחה הם מורכבים ומכילים אלפי פסיקות תקדימיות שחשוב להכיר, ולכן חשוב לא להתפשר על פחות מעורך דין מומחה לגירושין. עו"ד אתי גוהר מנהלת מזה שנים תיקי גירושין ללקוחות בתוצאות הטובות ביותר מבחינתם, מבלי לוותר על הזכויות והאינטרסים שלהם. לפרטים נוספים חייגו למספר 077-2307771.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן