לבטל פסילת רישיון היא קשה אך אפשרית

0
17
עורך דין תאונות דרכים בצפון
קרדיט Canva

יש כמה סוגים של פסילות רישיון והקשה ביותר לביטול ולערעור עליה היא פסילה מנהלית. זו פסילה שנעשית על ידי קצין משטרה שמקבל במקום את ההחלטה ולא בבית המשפט, וההליכים שמיועדים לביטול החלטה זו ארוכים ומורכבים. ביטול פסילה מנהלית יכול להיעשות רק על ידי עורך דין תעבורה שמתמצא בהליכים אלה ומייצג אתכם מול המשטרה בהגשת הבקשה והטפסים המתאימים לכך. זה קורה בדרך כלל בגלל מעורבות בתאונת דרכים ויכול להימשך בין 30 יום ועד 90 יום ולכן זה חיוני כל כך למי שזקוק לרכב שלו כדי להתפרנס לבטל את ההחלטה המנהלית הזאת. כדי לבטל את הפסילה יש לעבור שימוע אצל קצין המשטרה וללא עורך דין שמדריך אתכם ומנחה אתכם מה לומר ואיך לנהוג רוב הסיכויים שלא יוחזר לכם הרישיון לפני תום הפסילה. עורך דין תעבורה עמרי בן נתן מייצג את לקוחותיו גם במצבים סבוכים אלה שבהם הוא יכול להיעזר ביצירתיות ובניסיון שלו כדי לסייע להם.

להתייחס בכובד ראש לכל דוח

יש נטייה של נהגים להתייחס בקלות ראש לדוחות תעבורה ולכן הם לא מטפלים בזה בזמן, צוברים קנסות וריבית וגרוע מכך – נקודות שאפילו לא היו מודעים לכך שהן נצברות לחובתם. כך קורה לא פעם שהם נוהגים גם מבלי לדעת שעליהם להתייצב לקורס נהיגה מונעת או שיש סנקציות כלשהן נגדם. אם אתם מקבלים דוח תעבורה כלשהו, קטן או גדול, פנו לקבל ייעוץ של עורך דין תעבורה במרכז כדי לראות אם תוכלו להוכיח את חפותכם ולערער או לבטל זאת. זה חיוני במיוחד למי שזקוק לרכב שלו כדי לעבוד ולהתנייד ואינו יכול להרשות לעצמו פסילות כלשהן בגלל הזנחת דוחות התעבורה שלא טיפל בהם בזמן.

עבירות חמורות שמקרבות פסילה

יש עבירות שצוברות הרבה מאוד נקודות על מנת להרתיע, כמו קבלת דוח אור אדום. מעבר באור אדום גורר אתו מיד רישום 10 נקודות לחובתכם על מנת להרתיע אתכם אם זאת הפעם הראשונה. בדוחות כאלה נהוג להתחשב במי שעובר עבירה ראשונה אבל עדיין לא לוותר על סנקציה חמורה כדי להרתיע כמה שיותר. זה עשוי להציל את חייכם ולכן אם אתם מערערים כי באמת לא עשיתם זאת, רק אז כדאי מאוד לעשות את המאמץ לבטל דוח כזה כשלא הייתם שם כלל. עורך דין תעבורה עמרי בן נתן מייצג את לקוחותיו במסירות על מנת לסייע להם להיחלץ מדוחות ומעבירות שונות.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן