מה חשוב לעשות לפני שפונים אל עורך דין מומחה לתאונות דרכים?

0
44
קרדיט - Canva

תאונת דרכים עלולה להוביל לנזק כלכלי ממשי, בעיקר עקב פגיעה בכושר העבודה וגם כמובן בשל ההוצאות הגבוהות הנדרשות לצורך שיקום. עורך דין נזיקין תל אביב עם מומחיות בנושא הספציפי של תאונות דרכים מסייע לקבל פיצוי הולם, אבל עוד לפני שפונים אל איש מקצוע כזה יש כמה פעולות שחשוב לבצע – והן מפורטות כאן בעמוד.

איסוף כל המסמכים הרפואיים

עורך דין מומחה לתאונות דרכים יודע לתבוע פיצוי בגין שורה ארוכה של סעיפים. ביניהם: אובדן שכר בעבר (כלומר מרגע התאונה ועד מועד הגשת התביעה) ובעתיד, הוצאות רפואיות, הוצאות על נסיעות שנדרשו לצורך קבלת טיפולים ומעבר בדיקות, הוצאות על אביזרים לבית שהיו חיוניים בגלל הצורך להתאים את הבית למצב הפיזי של האדם אחרי התאונה, כאב, סבל ועוד.

על-מנת להוכיח את היקף הפגיעה חובה להציג מסמכים – המעידים על הפגיעה, על הטיפולים, על הנסיעות וכו'. בהתאם חשוב לארגן את כל הניירת הרלוונטית, ועוד קודם לכן לאסוף את כל המסמכים הנחוצים. עורך דין מיומן יעזור לכם לעשות זאת ובמידת הצורך גם יתנהל בשמכם מול גופים שונים.

גביית עדויות

המלצה נוספת של עורך דין מומחה לתאונות דרכים היא לבקש ממי שהיו עדים לתאונה את פרטיהם, כדי שאפשר יהיה ליצור איתם קשר ולבקש מהם עדות אובייקטיבית ואותנטית (כשהמצב הפיזי אחרי התאונה מאפשר את הפעולה הזו, כמובן).

חוות דעת מומחה

תביעת נזיקין אחרי תאונת דרכים מוגשת כנגד חברת הביטוח של הרכב שהיה מעורב בתאונה – זה שבו נהג האדם שנפגע או הרכב הפוגע כשמדובר על הולך רגל שמבקש פיצוי הולם לנזק הכלכלי שנגרם לו. חברות ביטוח לא תמיד ששות למלא את ההתחייבות שבפוליסה, ולכן עורך דין נזיקין תל אביב ינהל מולן מאבק מושכל ונחוש. בין השאר הוא ייעזר בחוות דעת מומחה שמוכיחה את הקשר בין התאונה לבין הפגיעה, וגם את מידת החומרה של הפגיעה. החלק הזה הוא לא באחריותכם אלא באחריות עורך הדין, שמן הסתם מכיר רופאים מומחים שאליהם ניתן לפנות, ובפרט אם הוא בעל ניסיון. במשרד עו"ד זלצר פועלים בנחישות ובאחריות על-מנת לסייע במיצוי הזכויות של כל מי שנפגע בתאונת דרכים, תוך הקפדה על יחס אישי וזמינות גבוהה.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן