מה כדאי לנו לעשות כשאנחנו מסתבכים עם רשויות החוק

0
219
תביעות כספיות
credit pixabay

מה עושים במקרה שאני מואשם שביצעתי עבירה על החוק

רובם של האזרחים במדינת ישראל הם אזרחים שומרי חוק. אבל, לפעמים במקרה שביצענו עבירה על החוק במכוון או שלא במכוון, ייתכן שנגיע למצב בו נואשם בביצוע עבירה פלילית. במצבים שכאלו כנראה שתפתח חקירת משטרה בנושא, ייתכן שנזומן לחקירה משטרתית ואף אולי המצב יגיע למעצר עד תום ההליכים. במסגרת ההליך הפלילי, מומלץ לנו להסתייע בשירותיו בעורך דין מקצועי, בעדיפות אחד שמתמחה בפלילים. אם לא נמצא אחד בעצמנו, הסנגוריה הציבורית יכולה למנות אחד בחינם עבורנו. עורך דין כזה תפקידו יהיה להגן עלינו ולייצג אותנו בהליכים השונים בכל הערכאות השיפוטיות השונות. אבל, בגלל שלא תמיד מדובר בעורכי הדין הכי מבוקשים בשוק, שגם ככה נמצאים בעומס עבודה גדול ואין להם פנאי להשקיע את מיטב מרצם וזמנם בנו, ייתכן שנעדיף להיעזר בשירותיהם של עורכי דין פליליים מובילים מהשוק הפרטי.

באילו סוגי עבירות פליליות ייתכן שיאשימו ודוגמא

בין מאות סעיפי חוק העונשין הישראלי ישנן המון סוגי עבירות שונות, בין היתר בכל הקשור לעבירות הריגה ורצח על סעיפיהם השונים, לפגיעה בגופו או ברכושו של אדם בדרכים שונות וכן עבירות רבות נוספות מסוגים אחרים. לכל עבירה ישנן הגדרות שונות מה בדיוק צריך לקרות כדי שנואשם בה. למשל מבחינה פיזית אילו דברים היו צריכים לקרות, וכן מה צריך להתרחש מבחינת המודעות שלנו לעבירה שאנו מואשמים שביצענו. כדי להרשיע אותנו בביצוע אותה עבירה יצטרכו להביא ראיות חד משמעיות שמעידות על התקיימות כל הנסיבות הללו. בין היתר ישנן כל מיני סוגי עבירות, למשל אם הואשמתם בהעלמת מיסים במסגרת העסקים שלכם, הדבר יהיה תחת עבירות המס. במקרה שכזה כדאי לפנות להתייעצות עם עורך דין מיסים מומלץ.

מה כדאי לנו לעשות כשאנחנו מסתבכים עם רשויות החוק

אם לצערנו הגיע המצב שאין מנוס מאשר לבקש את שירותיו של איש מקצוע שיעזור לנו להיחלץ מההליך הפלילי בו אנחנו מואשמים, בצדק או שלא, אין זמן מיותר לבזבז. ישנם בשוק משרדי עורכי דין שמתמחים בכל נושא ונושא. משרד עורכי דין מנשה – רון הוא משרד מוביל המתמחה בייצוג לקוחות במגוון רחב של עבירות פליליות, בכל שלבי ההליך הפלילי. המשרד מנוהל על ידי עורכי הדין רונן מנשה וקובי רון, יוצאי פרקליטות המדינה ומשרדים מובילים. עורכי הדין במשרד בעלי ידע וניסיון רב שנים וישמחו לסייע לכם ולתת שירות משפטי איכותי ברמה הגבוהה ביותר. ליצירת קשר 03-9158500

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן