עולם הנדל"ן המרתק ומה שחשוב לדעת עליו

0
165
עו
קרדיט: canva

בשנים האחרונות גובר העניין של אנשים רבים בנדל"ן ובכל מה שקשור אליו לא רק בעולם אלא גם בישראל. מול התהפוכות של הבורסה לכאן או לכאן עומד ענף הנדל"ן הסולידי יחסית ומבטיח למי שמשקיע בו את התשואה המינימלית שנדרשת לו גם כדי לממן את המחיה שלו וגם לשלם משכנתא, כל אחד ונתוניו הוא. אנשים רבים למדו בשנים האחרונות גם למנף את הכנס שברשותם על מנת להשקיע שוב בנדל"ן מניב כדי להפיק ממנו הכנסה פסיבית ולכן התחום הזה הולך ומתרחב ומציע אפשרויות רבות למי שרוצה ליזום ולהשקיע במיזמי נדל"ן מבטיחים בישראל. התחלות בנייה רבות, חלומות נדל"ן גדולים, אפשרויות והזדמנויות קורצות, כל אלה חלק בלתי נפרד מהחלום של נדל"ן בישראל וכל מה שדרוש הוא לבחור את אנשי המקצוע שילוו אתכם ויסייעו לכם בדרך לחלום. מדובר בדרך כלל בייעוץ וליווי של עורכי דין לרכישת דירה, שיש ברשותם הידע המשפטי לבדוק את כל סעיפי החוזים שמוצעים לכם ואת ההבטחות הפיננסיות, כך שלא תצטרכו ליפול בפח של אף חלום שווא. עו"ד אילנה ספקטור מנוסה בליווי וייעוץ נדלני ללקוחות שרוצים לקנות, לשכור, למכור וליזום בענף הנדל"ן ומספקת להם את השירותים המשפטיים בדרך לסגירת עסקת החלומות המניבה שלהם.

גם שכירת דירה היא עסקה

במקרים של שכירת דירה או קניית דירה ומכירתה לא מתקדמים ללא עורך דין דירות. בכל עסקה של שכירת דירה רצוי מאוד לבדוק הן את השוכרים, אם אתם בעלי הדירה והן את המשכירים, אם אתם הדיירים המיועדים. אמנם, יש המון מקרים שמסתיימים בטוב אולם יש גם מקרים שמגיעים לכותרות דווקא משום שלא נעשו הבדיקות הנאותות לפני כן והאנשים מצאו את עצמם תקועים בהליכים משפטיים מייסרים. כל עסקה מחייבת בדיקה של עורכי דין וזה כולל רישומים בטאבו וברשויות השונות בזמן קנייה או מכירה כדי לוודא בעלים וגם את ההיתרים החוקיים שניתנו לבנייה וכן את מצב הדירה ואת המצב הפיננסי של הקונים. רצוי לא להמשיך לשלב החוזה ללא בדיקות אלה שמגינות עליכם בכל עסקה בזמן.

לבדוק מיהם בעלי הדירה?

אחת הבדיקות הכי נפוצות היא בדיקת בעלות בטאבו ורצוי מאוד לוודא גם שאין הערות אזהרה ושכל תולדות הדירה אכן לא מעוררות חשד. בדיקה מעמיקה של עו"ד מכירת דירה בכל מה שקשור למצב הדירה ואפילו בדק בית של דירה שאתם רוצים לקנות, יבטיחו לכם שקט נפשי כאשר אתם עושים את כל הבדיקות הנחוצות ומגיעים למעמד חתימת החוזה בביטחון מלא שיש לכם את כל המידע שנחוץ לכם. עו"ד אילנה ספקטור מלווה אתכם מהרגע הראשון ועד מסירת המפתח לשביעות רצונם של כל הלקוחות.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן