עורך דין לנהיגה תחת השפעת אלכוהול ופסילת רישיון

0
1058
עורך דין לנהיגה תחת השפעת אלכוהול ופסילת רישיון
מקור freepik

התחום המשפטי הוא תחום מורכב ומסועף. כל משרד עורכי דין מתמחה בדרך כלל בתחום אחד על שלושה תחומים לכל היותר. בכל מקרה של תיק בנושאי נהיגה תחת השפעת אלכוהול, נהיגה ללא רישיון, פסילת רישיון, נהיגה במהירות מופרזת, עבירות תנועה וכד' – חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין תעבורה המתמחה בתחום זה, בקיא בחוקים השונים, במגמות ההחמרה של בתי המשפט בנושאים אלה וכיצד יהיה ניתן להקל את העונש במקרים שונים. משרדי עורכי הדין דוידוב בנימיני הוא משרד המתמחה התחום דיני התעבורה וישמח לספק לכם קו הגנה לתיק שלכם.

נהיגה תחת השפעת אלכוהול:

נהיגה תחת השפעת אלכוהול הוא אחת העבירות השכיחות ביותר בתחום דיני התעבורה וגם מהחמורות שבהן. כיום בתי המשפט נוהגים להחמיר ולאבד סבלנות אל מול אנשים המפרים את החוק במהלך הנהיגה כיוון שמסכנים לא רק את חייהם שלהם אלא חיים של אחרים בכביש. העונש המינימלי במקרה שכזה יהיה שנתיים של פסילת רישיון ואף עשוי להסתיים בעונש כבד יותר, זאת בהנחה שכמובן לא פגעתם באנשים או רכוש בדרך. חשוב מאוד לשכור את שירותיו של עורך דין מקצועי בתחום דיני התעבורה שיעזור לכם להפחית את העונש על ידי כפירה באשמה וכניסה לשלב ההוכחות. לעתים בשלב זה בית המשפט מציע לנאשם להודות ולקבל את עצמו עונש מופחת יותר ובכך לסגור את התיק. במידה וזה לא יהיה המצב על התביעה להוכיח את טענתה ולעתים כאן מתגלים קשיים שונים על הצד התובע מה שיכול לבוא לטובת הצד המגן.

נהיגה ללא רישיון:

סוג נוסף של עבירה הנחשבת לעבירה קשה היא נהיגה ללא רישיון. העונש במקרה כזה יכול להגיע אף למאסר וקנסות כבדים ולכן חשוב מאוד להגן על עצמכם באמצעות עורך דין מנוסה המתמחה בתחום התעבורה. מדובר בתיקים קשים מאוד לכל עורך דין תעבורה אולם המשרד של עורכי הדין דוידוב-בנימיני ושות' נחל כבר הצלחה רבה בתיקים מסוג זה שהסתיימו בעונש מופחת או בזיכוי מלא של ההגנה. 

לסיכום: תחום דיני התעבורה הוא תחום חשוב מאוד בעולם המשפטי ומשנה לשנה בית המשפט מחמיר את הענישה כלפי אנשים העוברים על החוק בכבישים. לעתים אלו יהיו עבירות קלות ולעתים חמורות, לעתים עבירות תמימות ולעתים עברות ביודעין מראש שמדובר באיסור. במקרים כאלה ואחרים תצטרכו את ההגנה הטובה ביותר לתיק שלכם. אנו במשרד דוידוב-בנימיני נשמח לעמוד לשירותכם. צרו קשר באתר או בטלפון 03-6494555 ונשמח לקבוע פגישה ללא התחייבות.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן