עורך דין לענייני הגירה

0
104
קרדיט: depositphotos

אנשים המתמודדים עם בעיות הגירה, נאלצים להתגבר על מכשולים שונים בדרך לקבלת האשרה המבוקשת. קודם כל, מדובר במסמכי הגירה המשתמשים בטרמינולוגיה מקצועית שעשויה להיות קשה להבנה לאנשים שלא מעורים בתחום, ומכיוון שהחוקים הנוגעים להגירה הם מורכבים למדי, כדאי לשכול שכירת עורך דין לענייני הגירה, שיטפל וייצג אתכם מול רשות ההגירה במשרד הפנים באופן שישיג תוצאה משביעת רצון.

היתרונות של שכירת עורך דין לענייני הגירה

ישנם יתרונות רבים לשכירת שירותיו של עורך דין לענייני הגירה, הפעם נתמקד בשלושה יתרונות מובילים:

  • שקט נפשי

בהתחשב בקצב המהיר שבו משתנים חוקי ההגירה, קבלת סיוע מעורך דין לענייני הגירה שיסייע לבקשה שלכם, יכולה לספק שקט נפשי. אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהמקרה שלכם יטופל באופן מקצועי בהתאם לכללים ולתקנות ההגירה המעודכנים ביותר.

  • מומחיות

בקשות לאשרת כניסה או להגירה כרוכות לא רק בהמון ניירת ותיעוד אלא דורשת ניווט בז׳רגון המשפטי לאורך כל התהליך, מה שיכול להוות למחסום מכריע. ליווי צמוד של עורך דין לענייני הגירה מספק לכם איש מקצוע מיומן שמסוגל להתמודד עם המקרה הספציפי שלכם. עורך הדין יוכל לפרק את כללי ההגירה והפסיקה הרלוונטיים למקרה שלכם ולתת מענה לכל שאלה שיש לכם.

  • למזער את הסיכון

על ידי שכירת עורך דין לענייני הגירה, תוכלו ליהנות מייעול תהליך הבקשה. עורך הדין ידאג להשלים את כל המשימות הנדרשות ולפעול בשמכם מול משרד הפנים. לאורך כל התהליך, עורך הדין יספק לכם ייעוץ כיצד לנהוג, יפרט את ההשלכות הפוטנציאליות של כל אחת מהאופציות, ויציע לכם איזו אפשרות תעניק לכם את סיכויי ההצלחה הגבוהים ביותר. כך תוכלו למזער את הסיכון לסירוב.

קבלת אשרת כניסה ללא כוונת הגירה

כאשר אתם מנצלים את הידע והניסיון של עורך הדין לענייני הגירה, אתם יכולים לסמוך עליו שיתגבר על אתגרי ההגירה ויביא אתכם ׳לחוף מבטחים׳.

אשרת כניסה לאנשים ללא כוונת הגירה למדינה, מאפשרת לאזרחים זרים לשהות במדינה לפרק זמן מסוים ולמטרה מסוימת (כולל תיירות, לימודים או עבודה). יש מספר סוגים של אשרות כניסה לאנשים לא מהגרים, וחשוב להבין איזה סוג של ויזה יתאים ביותר למצב האישי של מבקש האשרה.

כמו כן, כיוון שלא כל אשרות הכניסה מאפשרות לבני הזוג ולילדים להתלוות למי שקיבל את אשרת הכניסה, כאשר הכוונה היא להגיע לארץ בליווי בני המשפחה, חיוני לחפש את סוג האשרה הנכון. עורך דין לענייני הגירה מכיר את כל סוגי אשרות הכניסה ויוכל לעזור להגיש בקשה לסוג האשרה המתאים ביותר למצב האישי הספציפי.

לבסוף, משרד עורכי הדין אלקבץ כהן, מתמחה גם בסוגיות הנוגעות לענייני הגירה וכרוכות בייצוג לקוחות מול משרד הפנים. עורכת הדין אלקבץ כהן מביאה אתה את הניסיון הרב שרכשה בתפקידה כרכזת בכירה לעובדים זרים ברשות האוכלוסין וההגירה, ומציעה ללקוחות טיפול מקצועי ויעיל המלווה בשירות אישי צמוד, עד להשגת התוצאה המבוקשת.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן