עורך דין לענייני משפחה- מה שצריך לדעת

0
219
קרדיט Canva

בישראל במקרה גירושין, משלם הצד שאינו המשמורן (לרוב הגבר) מזונות.   גובה המזונות ומשך הזמן בו ישולמו המזונות תלוי בערכאה השיפוטית בה מתנהל הדיון. לפי הדין העברי האב בלבד חייב במזונות ילדיו עד גיל 18 ללא קשר לזמני השהות, ובבית המשפט לענייני משפחה על פי החלטת בית המשפט, בהתאם לזמני השהות ובהתייחס למצב הכלכלי של שני ההורים. כאשר עד גיל 6 חלה חזקת הגיל הרך בה האב נושא בתשלום  מזונות ילדיו ללא קשר למצבו הכלכלי ולזמני השהות של הילדים אצלו. עורך דין למזונות ילדים פועל להבטיח שהסכמי מזונות ילדים יהיו הוגנים תוך התחשבות בצרכי הילד ובמצב הכלכלי של ההורים. במקרים בהם הסכמי מזונות ילדים אינם מכובדים, עורך דין לענייני מזונות יכול לייצג לקוחות בבית המשפט, לוודא שזכויותיהם מוגנות ושטובת הילד נשמרת.

הגנה על זכויות ואינטרסים

עורך דין לדיני משפחה בישראל ממלא תפקיד מכריע בהגנה על זכויות ואינטרסים של לקוחותיו במגוון עניינים של דיני משפחה. כמו גירושין, זמני שהות ילדים, אימוץ ואלימות במשפחה. הם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותיהם כדי להבין את הנסיבות הייחודיות שלהם ולספק הכוונה וייצוג משפטי לאורך כל התהליך המשפטי. עורכי דין לדיני משפחה מסייעים ללקוחות לנווט בתוך המורכבות של מערכת המשפט, ולהבטיח שזכויותיהם מוגנות ושטובת כל המעורבים נשמרת. בנוסף, הם יכולים להקל על משא ומתן וגישור בין הצדדים כדי להגיע לתוצאות מקובלות הדדית, תוך הימנעות ממאבקים יקרים וגזלת זמן יקר בבית המשפט, ולמעשה הם ממלאים תפקיד חיוני במתן תמיכה וליווי ללקוחותיהם כדי שיוכלו לנווט בעניינים הקשים של דיני משפחה.

אסטרטגיה ובטחון כלכלי

דיני מקרקעין בישראל הם תחום מורכב ומתפתח כל הזמן הדורש ידע וניסיון מיוחדים. עורך דין לענייני מקרקעין מספק שירותים משפטיים הקשורים לקנייה, מכירה, השכרה וניהול נכסי נדל"ן וכן ייעוץ ללקוחות בנושאי ייעוד ושימושי קרקע. הם גם אחראים לעיון ועריכת מסמכים משפטיים כגון הסכמי רכישה, הסכמי שכירות והסכמי העברת נכסים ומסייעים ללקוחות בביצוע בדיקת נאותות ומשא ומתן על עסקאות. כמו כן, עורכי דין מקרקעין יכולים לייצג לקוחות בהליכים משפטיים הקשורים לסכסוכי מקרקעין. מכיוון שעסקאות מקרקעין מטבע הדברים כפופות לחוקים ותקנות מורכבים, מעורבותו של עורך דין מקרקעין חיונית על מנת להבטיח עסקה בטוחה ועומדת בחוק. אם ברצונכם להיות רגועים ולקבל ייעוץ לגבי אסטרטגיות השקעה משרד עו"ד ונוטריון טל פרי מתמחים בענייני משפחה ומסייעים בכל נושא בתחום. צרו קשר בטלפון 03-635 – 9687

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן