שמירה על הבטיחות בעבודה

0
55
קרדיט Canva

הבטיחות היא מעל הכל, במיוחד במקומות עבודה. ישנם מקומות עבודה בהם הסיכון הוא גדול יותר מהשאר, למשל, מפעלים, אזורי תעשיה ובנייה, בתי חולים ועוד. לתעשיות שונות יש סיכונים ייחודיים הקשורים לעבודה, לדוגמה, פועלי בניין מתמודדים עם סכנות כמו נפילות מגובה, בעוד שרופאים, אחיות ועובדים אחרים בתחום הבריאות עשויים להיות בסיכון לחשיפה למחלות זיהומיות. הכרה בסיכונים האפשריים ויישום אמצעי בטיחות מתאימים הם חיוניים למניעת תאונות. המעסיקים אחראים לספק הדרכת בטיחות מקיפה לעובדיהם, למשל בתור חינוך העובדים, הסברה וקיום ישיבות הנוגעות לסכנות פוטנציאליות במקום העבודה, שימוש נכון בציוד, נהלים למקרי חירום וחשיבות הקפדה על פרוטוקולי הבטיחות. עובדים מאומנים היטב נחשבים למצוידים טוב יותר לזהות ולצמצם סיכונים ובכך, להפחית את הסבירות לתאונות. אמנם, תאונות עבודה עדיין יכולות לקרות – במקרה כזה, כדאי שתצטיידו בסיוע של עו"ד תאונות עבודה מומלץ ומקצועי.

נזקי גוף כתוצאה מתאונת עבודה

דיני הנזיקין כוללים בתוכם מגוון נושאים, לכן חשוב שתצטיידו בעורך הדין הבקיא בסוג התאונה הספציפית שעברתם ורצוי שיהיה בעל ניסיון טיפול במקרים דומים. לדוגמא, במידה ונפצעתם באופן פיזי או נפשי, תזדקקו לעזרתו של עורכי דין לנזקי גוף. נזקי גוף מתייחסים לנזק פיזי או נפשי שנגרם כתוצאה מרשלנות, בין במעשה ובין במחדל, של מישהו אחר. נזקים אלו עלולים להתרחש בהקשרים שונים, כגון תאונות דרכים, תאונות עבודה, רשלנות רפואית ועוד. נזקי הגוף יכולים לנוע בין קל לחמור והם יכולים להשפיע על חלקים שונים בגוף, למשל, עצמות שבורות, נקעים, כוויות, פגיעות ראש, פציעות חוט שדרה, נזק לאיברים פנימיים ועוד. במידה ונפגעתם בגופכם ונגרמו לכם נזקים כתוצאה מתאונה כלשהי, אתם זכאים לפיצוי כספי על עוגמת הנפש, ההוצאות בגין הפסד ימי עבודה או הפסד שכר, הוצאות רפואיות וכן, בגין הוצאות שיקום, נכות או אובדן כושר עבודה שנגרמו כתוצאה מהתאונה.

אל תוותרו על עזרה של מומחה

אם עברתם תאונת עבודה, לרבות תאונת עבודה שתוצאתה נזקי גוף, אתם זקוקים לעזרתו של עורך דין. עורכת הדין לירון ארהרדט היא עורכת דין העוסקת בתחום הנזיקין והינה בעלת ניסיון רב ותשמח לחלוק מהידע הנרחב שלה, הן התיאורטי והמקצועי, על מנת להביא את התיק שלכם לתוצאות הטובות ביותר ולזכות אתכם בפיצויים הולמים. עורכת הדין פועלת במישורים השונים של דיני הנזיקין, לרבות תביעות נזקי גוף, תביעות נגד רשויות מקומיות, תאונות דרכים, תביעות נגד ביטוח לאומי ומוסדות ביטוח שונים, תביעות רכוש ורכב. בנוסף, היא מוסמכת על ידי משרד המשפטים לערוך ייפוי כוח מתמשך. עורכת הדין ארהרדט מעניקה ללקוחותיה טיפול מסור ויחס אישי ומשלבת התמדה, מסירות ורצינות יחד עם שירות לקוחות בלתי מתפשר. פנו אליה עוד היום לקבלת ייעוץ מקצועי.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן