איך למצוא עורך דין מקצועי בתחום המיסוי מקרקעין ותביעות עבודה?

0
902
04-איך למצוא עורך דין מקצועי בתחום המיסוי מקרקעין ותביעות עבודה?
מקור pixabay

בשפע עורכי הדין הקיימים כיום בשוק קשה למצוא היום עורך דין שנותן לנו ערך מוסף מעל היתר. ובכן במידה וזה חשוב לכם כמובן. בתחומים מסוימים כמו בענייני מיסים והתנהלות מול רשויות המיסים או בתביעות כנגד חברות ביטוח ו/או ביטוח לאומי יש הצורך בעורך דין מקצועי ומנוסה שיוכל ללוות אתכם בתהליך, לתת תשובות מדויקות לצד השני ולייצג אתכם נאמנה. משרד עורכי הדין חיים ברוטמן ישמח לעמוד לרשותכם במגוון שירותים חיוניים בתחום המשפט, לרבות בתחום המיסים, בתביעות מול חברות הביטוח ועוד.

עורך דין מיסוי מקרקעין:

על כל אדם הרוכש או מוכר נכס יש הצורך לשלם מיסים. מיסים אלו נקרעים בשמם הכולל מיסוי מקרקעין. תחום דיני המקרקעין הוא תחום משפטי סבוך ולכן חשיבותו של עורך דין מקרקעין מנוסה בתחום ספציפי זה הוא קריטי לכם. אתם לא רוצים שום התעסקות מול רשויות המיסים ואם קיבלתם מכתב מרשויות על מיסים לא משולמים, עיקול או תביעה שנחלתם מסיבה כלשהי. תנו לעורך דין מקצועי שיודע להתנהל מול הרשויות בצורה נכונה לספק לכם את השירות הטוב והאמין ביותר.

החשיבות של עורך דין בתחום דיני העבודה:

לצערנו הרב עובדים רבים בישראל אינם מקבלים את זכויותיהם כחוק ומעסיקים רבים מעגלים פינות כדי לחסוך בעלויות. חלקם עושים זאת בתמימות או מחוסר ידע מקצועי אולם רובם עושים זאת כדי לחסוך בעלויות תוך ניצול הפחד של העובד שלא ימצא עבודה אחרת או יצטרך להיתקע ללא פרנסה. עורך דין עבודה יסייע לכם להתמודד עם המעסיקים שלכם ולקבל את הזכויות להם את זכאים, לרבת שכר שעות נוספות שלא קיבלתם, ימי עבודה/מחלה שלא מאפשרים לכם לנצל, עבודות לילה או ביום המנוחה השבועי בכפייה ועוד. 

תביעת חברת הביטוח על תאונת עבודה:

שירות חשוב נוסף בתחום העבודה יכול להיות במקרה של תאונת עבודה חס וחלילה. בעבודות רבות יש גם סכנה של תאונת עבודה, לדוגמה תקלה בעת הפעלת מכונה במפעל, תאונה עם ההסעה בדרך לעבודה ואפילו נפילה במדרגות בבניין בעבודה – כל אלה נחשבים לתאונות עבודה. במקרים כאלה ואחרים עו"ד תאונות עבודה ילווה אתכם בתביעת חברת הביטוח ולעתים גם תוכלו לתבוע את ביטוח לאומי כדי להכיר בנכות או במוגבלות רפואית מסוימת כתוצאה מהתאונה.

משרד עורך הדין חיים ברוטמן מתמחה בתחומים דיני המשפחה, העבודה והמקרקעין וישמח לספק לכם שירותים מקצועיים אלו ברמה הגבוהה ביותר ולוודא שאתם מקבלים את המגיע לכם. צרו קשר באתר או בטלפון 04-8100170 נשמח לעמוד לשירותכם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן