מתי רשאים לתבוע את ביטוח לאומי או חברת הביטוח?

0
836
מתי רשאים לתבוע את ביטוח לאומי או חברת הביטוח?
מקור freepik

כל אזרח בישראל צריך לבטח את עצמו בביטוח לאומי. בין אם אותו אדם עובד ובין אם הוא לא עובד – הוא צריך להפריש סכום מסוים בחודש לטובת ביטוח לאומי שהנו גוף ממשלתי המשתמש בכספים אלו לטובת עזרה לשכבות חלשות יותר באוכלוסייה ולצמצום מדדי העוני. גובה התשלום החודשי נגזר בדרך כלל מהשכר אותו מרוויח אותו אדם. לצד הביטוח הלאומי הנחשב לביטוח חובה, כל אזרח אשראי לבטח את עצמו באמצעות ביטוחים פרטיים שונים: ביטוח תאונות אישיות, ביטוח בריאות מורחב, ביטוח חיים, ביטוח סיעודי ועוד. ביטוחים אלו אמורים לגונן עלינו שבמקרה של תאונה, פציעה או בעיה בריאותית שמונעת מאתנו לתפקד או מצריכה מאתנו ממון רב לצורך טיפולים ותרופות – ניתן יהיה לתבוע את הכספים מחברת הביטוח הפרטית בהתאם לפוליסה ששילמנו לאורך השנים. לצורך כך נעשה שימוש בשירותיו של עורך דין לתביעת ביטוח אבי משען המתמחה בתחום זה.

תביעות נגד ביטוח לאומי

מדי חודש אנו מפרישים כספים לביטוח הלאומי. כספים אלו מספקים לנו סל בריאות בסיסי הכוללת תרופות מסוימות במחיר מסובסד, ביקור אצל רופא המשפחה ומגוון שירותים רפואיים בסיסיים להם זכאי כל אזרח בישראל כחלק ממנגנון הבריאות במדינה. לצד שירותים אלה אנו נעזר בביטוח הלאומי במצב של אבטלה, במקרה של נכות חס וחלילה או בהגיע גיל הפנסיה. לצערנו הרב, אנו משלמים ביטוח לאומי כל החיים אך כאשר אנו צריכים אותו הוא מערים עלינו קשיים רבים לצורך קבלת התגמולים שלנו ולשם כך עורך דין לענייני ביטוח לאומי יהיה קריטי להצלחה בתביעה. 

תביעות נגד חברת הביטוח

חברות ביטוח פרטיות מספקות לאזרחים את האפשרות לבטח את עצמם באמצעות פוליסות שונות הקשורות בתחומים שונים. חלקם קשורים אליכם, חלקם לבני המשפחה שלכם, חלקם קשורים לעסק, חלקם לדירה שלכם וכו'. כאשר יש הצורך לתבוע את חברת הביטוח תצטרכו עורך דין לתביעת ביטוח הבקיא היטב במניפולציות ובאזורים האפורים שחברות הביטוח מנסים להכניס אתכם אליהם כדי לא לשלם לכם את הכסף המגיע לכם למרות שעמדתם כל חייכם בתשלומי הביטוח כפי שנתבקשתם. 

לדוגמה: תביעה עם עורך דין תאונות אישיות

עורך דין תאונות אישיות יכול לעזור לכם במקרה של תאונות שמונעות מכם את האפשרות לעקוב או משביתות אתכם לזמן רב עד שתוכלו לחזור למעגל העבודה ולפרנס את עצמכם. תוכלו לתבוע את חברת הביטוח (במידה ואתם מכוסים בביטוח תאונות אישיות) וכן תוכלו לתבוע גם את ביטוח לאומי לקצבת נכות במידה ומדובר בפציעה המשביתה אתכם מפעילות או מגבילה אתכם. 

משרד עו"ד אבי משען מתמחה בטיפול בתיקים לענייני ביטוח לאומי וחברות ביטוח. נציגנו המקצועיים ישמחו לספק לכם את השירות המקצועי ביותר ולהוביל אתכם לקבלת הכספים המגיעים לכם כחוק. צרו קשר באתר או בטלפון 053-8831311 ונשמח לתת לכם שירות!

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן