אל תחיו עם החובות לנצח

0
763
אל תחיו עם החובות לנצח
קרדיט: Freepik

נקלעתם לחוב שאינכם מצליחים לעמוד בו, ההוצאה לפועל מתדפקת על הדלת, והבנקים מדירים שינה מעיניכם? אין סיבה לייאוש, עורך דין חובות, יצליח לסייע לכם לצאת מהתסבוכת אליה נקלעתם. כאשר מצטברים חובות כספיים גדולים ואין יכולת או אפשרות כלשהי לפרוע אותם, ישנה אפשרות להוביל את החייב לשיקום כלכלי ובכך בעצם לפתוח עבורו דף חדש ונקי. מה שהיה מוכר פעם בתור הליך פשיטת רגל, קיבל היום שם חדש ומוכר כחדלות פירעון. מדובר בהליך משפטי שבסיומו מרבית הסיכויים שבית המשפט יורה על צו הפטר לטובת החייב, הנקרא היום צו שיקום כלכלי. על מנת לבצע הליך חדלות פירעון ולהיפטר מהחובות אחת ולתמיד, מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין מומחה בתחום, מאחר ומדובר בתחום משפטי לא פשוט ומסועף שצריך להכירו על בוריו. עו"ד אילנית נקאש מתמחה בדיני פשיטת רגל, חדלות פירעון והוצאה לפועל, ובעלת ניסיון רב בתחום זה, תסייע לכם לפתוח דף חדש.

 

עורך דין חובות – הכתובת לבעיותיכם

זו משימה בלתי אפשרית להתמודד מול נושים רבים, וחובות גדולים. עורך דין חובות יגיש בשמכם בקשה לצו פתיחת הליכים אותה ינמק ויפרט, אליה יצרפו מסמכים שונים לתמיכה בטענות. בבקשה יפרט עורך הדין את הנסיבות אשר הובילו את החייב למצב זה, והחומרים יועברו לעיון בית המשפט. לאחר העיון בבקשה לפשיטת רגל, ולאחר שהתקבלה תגובת הכונס הרשמי יורה השופט על מתן צו לפתיחת הליכים לכל הנכסים של החייב,  שיעברו לידי מנהל נאמן שיהיה חלק מהתיק. השלב הבא הוא להגיע להסכם פשרה עם הנושים זאת יעשה עורך הדין. ההליך יסתיים בהסדר בין החייב לנושים בתיק, או שבסופו של יום יינתן צו הפטר המורה על פטור מהחובות. ראוי לציין כי ברגע שיש צו כינוס יתקיים עיכוב הליכים בתיק, משמע כל ההגבלות יוסרו.

 

הסכם ממון – ראש שקט

בעבר היה נהוג לחשוב כי הסכם ממון נערך רק בין אנשים המגיעים עם ממון רב. כיום ישנם זוגות רבים או ידועים בציבור הבוחרים לערוך הסכם ממון, בהסכמת שני הצדדים. לעריכת הסכם ממון סיבות רבות, לעיתים מדובר בבני זוג שכל אחד הביא את רכושו ומעוניין לשמור עליו, ירושה שהתקבלה לאחד הצדדים, נישואים שניים עם ילדים שלכל אחד מהצדדים רכוש ועוד. את עריכת ההסכם חובה לערות אצל עורך דין הסכם ממון, המבין ומתמחה בתחום. פנו אל משרד עו"ד אילנית נקאש, הדוגל בעקרונות של מקצועיות, הקדשת מירב תשומת הלב ומענה מלא לצרכי הלקוח תוך יישום בקיאות משפטית, והקפדה על מתן שירות וטיפול משפטי לשביעות רצון הלקוח.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן