ייצוג משפטי בעבירות מין

0
840
קרדיט: Pixabay

עבירות בתחום המין נתפסות בעיני רבים מהקשות והחמורות שבספר החוקים הישראלי. המחוקק, גורמים שיפוטיים ודעת הקהל הציבורית גם יחד, דורשים לרוב החמרה בענישת עברייני מין ואכן מדובר במגמה ניכרת בשנים האחרונות בתחום הדין הפלילי. אם מתקיימת חקירה בעניינך בקשור לעבירות בתחום זה, חשוב להסתייע בייצוג עורך דין פלילי שיוכל להנחות אותך לאורך כל הדרך ולספק לך הגנה ראויה.

תחום המין הוא סבוך ומורכב והגבולות שבעבר היו אפורים, נעשים ברורים וחדים מאי פעם. השינויים בתודעה הציבורית וההתפתחויות החקיקתיות בתחום, הביאו לכמה שינויים משמעותיים מאוד במישור המשפטי וכיום, היד עם עברייני מין קשה מאי פעם. למרבה הצער, על אף ההחמרה בענישה, עבירות מין הן נפוצות. אם נעצרת או זומנת לחקירה בדבר חשד לעבירת מין, חשוב שנבין כי מדובר באישומים חמורים שיהיה קשה להתמודד עמם בכוחות עצמך. עוד לפני הגעתך לחקירה, חשוב להסתייע בגורם משפטי בעל ניסיון והכשרה בתחום. עו"ד נדב גרינולד הוא בעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת חיפה ומתמחה בתחום המשפט הפלילי. עם ניסיון רב שנים בתחום עבירות המין, יש לצידך איש מקצוע מיומן ואמין שיסייע לך לעבור את התקופה הקשה על הצד הטוב ביותר.

שירות אישי ודיסקרטי

החשד בעבירת מין עשוי לעורר בושה רבה ולבטח מדובר בימים מאוד מורכבים עבורך. המציאות ברוב המקרים עשויה להיות מורכבת ואינה חד צדדית. לכן, תפקידו המרכזי של עורך הדין הוא להניח את השיפוט בצד, לשמוע את הסיפור שלך ולגייס את כל הכלים המשפטיים העומדים לרשותו כדי להפוך את הגרסה שלך להגנה שתחזיק בבית המשפט ומול היחידה החוקרת.

לאורך השנים בהן שימש בתור עורך דין פלילי בצפון הארץ, תדרך עו"ד גרינולד חשודים רבים לפני חקירת משטרה ונתן להם כלים חשובים שסייעו להם לזכות בהליך הוגן מבלי להפליל את עצמם. לפעמים, גם אמירה תמימה שלנו עשויה לשמש נגדנו ולגרום להגשת כתב אישום וחשוב שנבין בדיוק לאן אנו נכנסים.

ייצוג המגובה בידע מקצועי נרחב

גם אם הוגש כתב אישום בעניינך, זהו בהחלט לא הסוף. משפט פלילי כולל שלבים רבים והכול עוד פתוח. בין אם נחליט להמשיך לדיון הוכחות ולטעון לחפותך או אם יהיה עליך לעבור הליך טיפולי ושיקומי, הידע המשפטי של עו"ד נדב גרינולד והיכרותו עם מגוון תקדימים בתחום עבירות המין מאפשרים לו לעשות את מרב המאמצים כדי שתהיה לך ההגנה הראויה ביותר. לתיאום שיחת ייעוץ, ניתן לפנות למשרד במספר 077-9969352.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן