התמודדות עם תופעת שיימינג

0
923
התמודדות עם תופעת שיימינג
קרדיט: Freepik

העולם בו אנו חיים הפך לדיגיטלי ורובו ככולו מתנהל כיום ברשת. שיימינג, או בעברית – ביוש, הינה אחת התופעות המודרניות והמסוכנות אותן העידן המודרני הביא לחיינו באמצעות האינטרנט, הטלפונים הסלולריים והרשתות החברתיות. אין אדם אשר חסין בפניה של תופעה מסוכנת זו, ובמידה וגם אתם נפגעי שיימינג, דעו כי אין אתם חייבים להרים ידיים. עשו את הצעד בכיוון הנכון, צרו קשר עם משרד עורכי דין אתי חסיד והבטיחו את קבלת הייעוץ והליווי המשפטי הדרוש לכם.

 

שיימינג כולל למעשה מספר פעולות, בהן ניתן לציין גם את הלבנת של פני אדם ברבים, הכלמה, ביושו ברבים, פרסום דברי לשון הרע בכוונת זדון (אך לא באופן בלעדי) ועוד. תופעת השיימינג מתרחשת לצערנו בכל רחבי הרשת ועשויה להביא לסכסוכים בין עסקים כמו גם רמיסת כבודו והכפשת שמו של אדם. אין ספק כי תופעה מרגיזה זו הינה בעלת השפעה רבה על חייו של אדם או עסק, על כן חשוב יהיה לטפל בה בצורה מהירה וללא היסוס.

התמודדות עם שיימינג הינה ללא ספק תהליך כואב ורגיש, כך שעל מנת להבטיח את הטיפול המקצועי והשקול ביותר בנושא, מומלץ יהיה להיעזר בשירותיו של משרד עורכי דין מיומן ומקצועי. בכך למעשה תוכלו לנקוט בהליכים משפטיים אשר יגנו על זכויותיכם. לאחר גילוי דבר הפרסום הפוגעני וודאו  כי אתם אוספים את התיעוד הכולל אודות הפרסום והפגיעה עמה נאלצתם להתמודד ופונים אל עו"ד מיומן אשר יספק לכם את המענה המשפטי הנחוץ לכם בנושא. יש לציין כי כל תביעת לשון הרע בנושא שיימינג נבחנת לגופו של עניין, כך שאין הליך אשר דומה לקודמו.

 

מענה משפטי מקצועי ומיומן

משרד עורכי דין אתי חסיד, עוסק מזה שנים ארוכות בתיקים שונים אשר נוגעים ללשון הרע. משרדנו יסייע לכם בהובלת וניהול ההליך אשר שם לעצמו כמטרה לתקן את השם הטוב אשר נפגע מהשיימינג. לקבלת פרטים נוספים, צרו קשר כבר היום עם המשרד.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן