ייעוץ וייצוג מקצועיים בתחום המשפט הפלילי ודיני משפחה

0
805
ייעוץ וייצוג מקצועיים בתחום המשפט הפלילי ודיני משפחה
קרדיט: Freepik.com

משרד עורכי דין פלילי מעניק שירותים משפטיים בכל התחומים והנושאים הפליליים. הליווי והייצוג המשפטי הינו חיוני ביותר, במיוחד כאשר מדובר בהתמודדות משפטית מול רשויות המדינה. המדינה מאשימה אתכם? ובכן מצב שכזה הינו בעייתי וחמור ובהחלט עלול לקרות גם לאדם נורמטיבי שמעולם לא העלה על דעתו או חלם שיוגש נגדו כתב אישום שעלול להכניס אותו לבית הכלא. עורך דין פלילי מומחה ומנוסה מייצג חשודים ונאשמים בכל סוגי העבירות הפליליות, הוא יילווה אתכם לאורך כל הדרך וההליך ויעשה כל שביכולתו במטרה שכתב האישום יבוטל בהתאמה לנסיבות המקרה והתיק.

ייצוג, ייעוץ וליווי בהליך הגשת עתירה לבג"צ

בכל מקרה שאזרח, גוף או ארגון חש שמעשה או החלטה שלטוניים נעשו באופן בלתי חוקי, הוא רשאי לעתור לבג"ץ, בין אם שמדובר בהחלטה שנקבעה או בהיעדר החלטה. בין המקרים השכיחים בהם מגישים עתירה לבג"צ ניתן למצוא: מתן אישורים לבנייה בלתי חוקית לכאורה, מאסר שהחוקיות שלו מוטלת בספק, מתן אישור והסכמה ליישום צעדים ופעולות הפוגעות באיכות הסביבה, שחרור ממאסר שלא על פי חוק ועוד מגוון מקרים נוספים. אדם או גוף שעותרים לבג"צ נקראים עותר והסמכות השלטונית לגביה העותר מלין, נקראת המשיבים. בתהליך הבירור המשיבים נדרשים להציג את טענותיהם המוכיחות שהצעד והמעשה שלהם עומדים במבחן החוק, העותרים ידרשו להציג הוכחות וראיות שמדובר בפעולות לא חוקיות. הליך עתירה לבג"צ, טוב שיתבצע בליווי של עורך דין מומחה ומנוסה בתחום, שכן העתירה חייבת לקיים תנאי סף מסוימים ובהחלט מומלץ להיוועץ עם עו"ד עתירה לבג"ץ מנוסה טרם הגשת הבקשה.

 

עורך דין מומחה בדיני משפחה

עו"ד משפחה מספק שורה של שירותים משפטיים בתחום דיני משפחה בהם: ייצוג בהליך גירושין, משמורת, מזונות, פירוק שיתוף, רכוש ובכל ההיבטים הקשורים לעולם הגירושין. הייצוג הינו מקצועי והליווי אישי וניתן בתיאום ומתוך שקיפות מלאה לאורך כל שלבי ההליך והדרך. בשנת 2021 תחום הגירושין עובר מהפכה וחשוב לדעת היטב כיצד נכון לפעול בתחום מורכב זה – עו"ד משפחה ילווה אתכם לאורך כל שלבי התהליך מתוך רצון כן ואמיתי לסייע לכם.

מעטפת שירותים משפטית איכותית במגוון תחומים

משרד עורך הדין מתן לקר ושות', הינו משרד בוטיק המתמחה במשפט הפלילי, האזרחי, המנהלי, דיני משפחה, מיצוי זכויות ועוד. צוות המשפטנים ועורכי הדין המובילים והמנוסים שלנו, בוחר לסייע גם בתיקים מורכבים וקשים במיוחד, שעל פניו נראה שאין סיכוי להצליח בהם. המשרד מאופיין וידוע כבעל רקורד של הצלחות בניהול תיקים והליכים בהם נדרשת חשיבה מחוץ לקופסה. אנו עומדים לשירותכם בזמינות מלאה ונשמח להעניק לכם מענה מקצועי לכל שאלה, בקשה ופנייה ולשתף פעולה עד להשלמת המשימה והשגת התוצאה המשפטית הרצויה. ליצירת קשר:  077-3181193 [email protected]

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן