כשנקלעים לבעיה משפטית לא יוצאים ממנה לבד

0
92
קרדיט: Canva

יש מקרים שבהם נדמה שתוכלו להגן על עצמכם ולתמרן את עצמכם מחוץ לבעיה שנקראת משפט תעבורה, או אפילו דוח תעבורה. אלא שאתם עלולים לגלות מהר מאוד ובמחיר לא נעים שאתם טועים בדרך שבה אתם מייצגים את עצמכם רק כי "ממילא אפשר לשלם את הדוח ולגמור עם זה". כל דוח תעבורה נושא בחובו אפשרויות של זיכוי והחזרה לאחור של שעון הנקודות שנרשמות לחובתכם, וכל עבירת תעבורה יכולה להיות מבוטלת אם מוכיחים את הטעות של השוטר או של המצלמה או של מכשיר הבדיקה שמדד את תכולת האלכוהול בדמכם. לא עושים דברים כאלה לבד, יאמר לכם כל עורך דין דיני תעבורה ולא רק משום שהוא רוצה לעבוד, אלא משום שהוא יודע מצוין כיצד השיטה עובדת ומה אפשר לעשות בתוך המערכת על מנת למנוע מכם אי נעימות ושיבוש רציני של השגרה שלכם. עו"ד מאיה שפירא אלקריף מייצגת את הלקוחות שלה במשפטי תעבורה וגם בהליכים שונים אחרים על מנת לסייע להם לצאת עם התוצאה הכי טובה מבחינתם.

כל עבירה היא פוטנציאל לרישום פלילי

עבירות תעבורה יכולות לגרור אתן רישום פלילי שלא תרצו לסחוב אתכם. רישום פלילי פירושו שאתם מוגבלים מאוד בכל מה שקשור לעבודה במקומות מסוימים שדורשים עבר נקי ללא הרשעות. זה אומר שלא תוכלו להיכנס למדינות שדורשות עבר נקי כדי לקבל ויזה או היתרים מסוימים. ההתנהלות שלכם בנוגע לעבירות תעבורה והטיפול בהן בזמן היא שתקבע אם תסבלו מסנקציות שונות של מערכת האכיפה נגדכם ולכמה זמן. אם פונים בזמן ובהקדם לעזרת עורך דין תעבורה בירושלים אפשר תמיד לטפל בכל ביטול של נקודות שנרשם לחובתכם, למשל וזה משמעותי מאוד לכל מי שלא רוצה למצוא את עצמו עם פסילת רישיון וקורס נהיגה מונעת על מנת לתקן את הבעיה.

שיבושים בשגרת החיים

מלבד הפגיעה הקשה בחיים בגלל תאונות ועבירות תעבורה שנגרמות על ידי אנשים אתם יכולים גם להגיע למצבים שבהם תשבו בכלא או תשלמו קנסות כבדים בגלל עבירות תעבורה שלכם. לא תמיד אפשר לבטל את האישום אבל אפשר בהחלט לנסות לבטל כתב אישום אם מוכיחים שלא הייתם שם או שזאת לא אשמתכם, וזוהי החובה הראשונה של עורכת הדין שלכם. עו"ד מאיה שפירא אלקריף מייצגת אתכם במקרים כאלה על מנת לנסות להפחית את האישומים נגדכם ולזכות אתכם במקרים שבהם הוגש נגדכם כתב אישום ללא הוכחות או שיש בו פגמים קשים.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן