מדוע דווקא עורך דין משפחה בקריות?

0
747
קרדיט: Freepik

עו"ד ירון גרוס הינו עורך דין משפחה בקריות אשר לו ניסיון וותק של שנים רבות בתחום. דיני משפחה הינם אחד הנושאים המשמעותיים והחשובים ביותר אשר מגיעים אל פתחו של בית המשפט. זוגות רבים בישראל בוחרים מידי שנה לסיים את נישואיהם אך כיוון שאין בידם את הכלים הנכונים בכדי לסיים זאת נכונה הם בוחרים בעזרתו של עורך דין מקצועי. אם גם אתם עומדים בפני סיטואציה מעין זאת הרימו אלינו עוד היום טלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

ההבנה כי חלק משמעותי וגדול מחייכם עומד בפני סיום אינה פשוטה. היא מלווה בכאב רב ובפגיעה עמוקה אשר פעמים רבות גורמת להליך הגירושין להיות אמוציונלי ולא פשוט. על מנת להצליח לפעול ממקום מעט יותר שכלי ובכך להגיע אל התוצאות הרצויות חשוב להיעזר בעורך דין מקצועי. אך ישנן מספר סיבות נוספות לכך:

  • עורך דין מכיר את מערכת המשפט על בוריה ולכן יוכל לתת לכם את כל הכלים הנכונים בכדי להתמודד עם הסיטואציה בצורה נכונה וכן לסיים את התהליך כאשר אתם מקבלים את כל הזכויות המגיעות לכם.
  • עורך דין יכול לעזור לכם לראות את הסיטואציה באור אחר, לעזור לכם להתגמש ולשחרר במקומות בהם יש צורך לוותר ולהחזיק חזק יותר במקומות בהם אתם מאבדים אחיזה.
  • עורך הדין יכול להיות לכם לאוזן קשבת בעת לא פשוטה זאת. עורך דין אנושי יכיל את סערת הרגשות שלכם, יבין לליבכם ולעיתים אף יתפקד על תקן פסיכולוג לעת צרה.

תהליך הגירושין

תהליך הגירושין אינו פשוט עבור אף זוג גם עבור אלו אשר בוחרים לפרק את החבילה בהסכמה. הוא מביא את בני הזוג לעיסוק בלתי פוסק במגוון רחב של תחומים אשר עתידים להשפיע רבות על המשך חייהם. בדיוק לשם כך בחירה בעזרה של עורך דין הינה הדבר החשוב ביותר אותו יש לעשות בתחילת התהליך. עו"ד ירון גרוס ליווה תיקים רבים מאין אלו במשך שנות עבודתו הרבות כולל תיקים של התנגדות לקיום צוואה. בהקשבה והבנה, מקצועיות ואנושיות נוכל להוביל גם אתכם למימוש כל הזכויות להן אתם זכאים בצורה הפשוטה ביותר.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן