עורך דין פלילי הוא הכתובת עבורך

0
862
עורך דין פלילי הוא הכתובת עבורך
קרדיט: Freepik

במהלך החיים, לכולנו יש סיכוי להסתבך בעבירה פלילית, גם אם אנו מוגדרים כאזרחים נורמטיביים ללא עבר פלילי. ישנן סיבות רבות להסתבכות פלילית, מריבה עם שכן שיכולה להסתבך, תלונה על הטרדה, שימוש בסמים, עבירות רכוש ועוד. בכל מקרה של הסתבכות פלילית, עורך דין פלילי מומלץ הוא הכתובת עבורך ומוטב לפנות אליו בהקדם, עוד בטרם נחקרת במשטרה. עורך הדין הפלילי חייב להיות מנוסה, בעל ניסיון בטיפול בתיקים בנושאים שונים ובעל ידע במיוחד בנושא בגינו אתה פונה אליו. עורך דין פלילי מומלץ, יכול להפוך על פיו כל אירוע. הוא יכול לדאוג לשחרור ממעצר, לספר את כל הטיפים והעצות לפני חקירה ובמסירת גרסה ראשונית, והוא ידאג לתוצאה הטובה ביותר עבור הלקוחות שלו, הכול תלוי כמובן בחומרת התיק. משרד עורכי דין אסף כהן ושות' הוא משרד המטפל בתחום המשפט הפלילי ובעל ניסיון רב בתחום זה. במשרד קיימות מחלקות משפטיות נוספות בנושאים נושאים.

נזהרים בחקירה

חקירה במשטרה היא דבר לא נעים כלל בלשון המעטה. זהו מעמד מלחיץ, במיוחד למי שלא מנוסה בחקירות משטרתיות. יש כמה סוגים של חקירות ורק במעמד החקירה תוכלו לדעת באיזה סוג חקירה הנכם נחקרים. חקירה רגילה יכולה להפוך לחקירה באזהרה בכל רגע נתון. חקירה באזהרה מתבצעת בכל מקרה שאדם חשוד בביצוע עבירה פלילית. בזמן החקירה החשדות מוצגים לנחקר. לפני כל חקירה, מומלץ להתייעץ עם עורך דין פלילי מאחר וברגע אחד אתה יכול להפוך לחשוד ואז תחקר באזהרה. הגרסה אותה תיתן, תלווה אותך לאורך כל התנהלות התיק ולכן חשיבותה רבה. החוקר מציין בפני החשוד כי כל מה שיאמר בחקירה עלול לשמש נגדו כראיה שעל בסיסה ניתן להגיש כתב אישום. לנחקרים, מספר זכויות וחשוב לדעת מה הן. לכן מומלץ להתייעץ עם עורך דין.

סוף טוב הכול טוב?

האם סגירת תיק פלילי היא תמיד דבר חיובי? סגירת תיק פלילי, היא שאיפה של כל מי שנחשד בפלילים. אך לא תמיד סגירת תיק היא על בסיס נתון שטוב לחשוד. חשוב להבין כי קיימות מספר עילות לסגירת תיק פלילי, ולכל עילה השלכה אחרת. האידיאל הוא סגירת תיק מחוסר אשמה, כך שאין שהחשוד לא אשם במעשה שיוחס לו. סגירת תיק מחוסר ראיות, מציינת כי לא היו מספיק ראיות לבסס את החשד, דבר שמותיר כתם, בעבר הפלילי של החשוד. עילה נוספת לסגירה היא חוסר ענין לציבור, כאשר הנסיבות אינן מצדיקות כל העמדה לדין, הדבר מתייחס בדרך כלל לעבירות זניחות. אופן הרישום של כל עילת סגירה היא בעלת השלכות ולכן יש לבחור עורך דין מומחה מהמעלה הראשונה על מנת שיוציא אתכם בצורה הטובה ביותר, במרשם הפלילי. משרד עו"ד אסף כהן ושות' מונה בתוכו מחלקות שונות ביניהן מחלקה מיוחדת לטיפול בנושאים פליליים. פנו אליו עוד היום לייעוץ.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן