מה תפקידו של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים?

0
791
Credit: Pixabay.com

בטיחות בדרכים היא נושא מורכב מאוד, בוודאי במדינה כל כך צפופה ומאתגרת כמו מדינת ישראל. אנחנו עוסקים כמעט מידי יום ביומו בשאלות של בטיחות בדרכים, בין אם לבד ובין אם בעזרת עורכי דין מהצוות המקצועי של משרד עורכי הדין משה רבי, בוודאי כאשר צריך לעבוד אל מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. אבל מה היא בדיוק המשימה של המכון? ומתי אתם צריכים לפנות אליו? כל הפרטים בכתבה הבאה.

הגוף האמון על נהגים מקצועיים

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים הוא מכון מקצועי אשר תפקידו לספק עזרה רגולטורית גם לציבור הנהגים וגם לגופים מסחריים כאלה ואחרים. כלומר, אם אתם רוצים וצריכים לעשות כל פעולה שהיא אשר קשורה לרישיון נהיגה, סביר מאוד להניח שאתם תידרשו לעבוד אל מול המכון בשלב כזה או אחר של התהליך. למשל, אם אתם נהגי משאית מקצועיים אשר ביצעו עבירת תנועה ורוצים לחדש את הרישיון שלכם, המכון חייב לאשר שאתם עומדים בתנאים הבסיסיים מבחינת בריאות ויכולת נהיגה על כלי כל כך מורכב.

האחריות לבדיקת נהגים שיכורים

כמו כן, לעיתים רבות נהיגה בשכרות היא גם עילה להתערבותו של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, בוודאי אם הנהג הוא נהג בעל זיקה לתחבורה הציבורית. למשל, נהגי אוטובוס אשר נתפסו והורשעו בנהיגה בשכרות, חייבים לעבור בדיקות אצל גורם חיצוני, וכאן נכנסת לתמונה היכולת של המרכז לבצע בדיקה בלתי תלויה ולראות האם הנהג כשיר לנהיגה.

הטיפול בכלל כלי הרכב והנהגים שעולים על הכביש ויכולים להוות סכנה

כמעט תמיד, האחריות של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, היא זו שיכולה להכריע את הכף מבחינת הנהג אבל גם מבחינת משתמשי הדרך האחרים. כלומר, גם אם ביצעתם עבירות ואתם נהגים מסוכנים לכאורה, יכול להיות שאחרי עבודה ממושכת עם אנשי המכון, ניתן יהיה להחזיר אתכם אל הכביש, בתנאים בטוחים ותוך תשומת לב להתנהלות בשגרת היומיום שלכם. כל מה שצריך לעשות הוא פשוט לעבוד עם עורך דין מקצועי ומיומן, שיכול להציע לכם גם ידע וניסיון אבל הוא גם נכונות להשקיע עד שתמצאו את הפתרון.

אנחנו, אנשי משרד עורכי הדין משה רבי, מבינים את האתגרים שאיתם אתם מתמודדים ויכולים לעזור לכם לפנות אל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים בצורה הראויה, כדי לקבל פתרון לבעיה שלכם. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות משרד עורכי הדין, התקשרו לטלפון מספר 055-8823088.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן