הטרדה מינית בעבודה

0
623
הטרדה מינית בעבודה | זכויות העובד

ענייני מגע בעבודה

אחת התופעות היותר מזוויעות שיש במקומות העבודה זוהי תופעת הטרדה מינית בעבודה. המון נשים חוות הטרדה מינית בעבודה, בין אם זה המעסיק שמרשה לעצמו לנצל את כוחו לשים יד על אחת העובדות, בין אם זה מראיינים שמנצלים את כוחם בשביל לקבל נשים שמוצאות חן בעייניהם בין אם זה קידום, ובין אם זה שותף לעבודה. במידה וישנה תופעה של הטרדה מינית בעבודה יש לפנות מיידית למשטרה לשם הגשת תלונה וגם למעסיק, ואף לבית המשפט, זוהי תופעה מזעזעת שיש צורך להגיב אליה במהירות וביעילות על מנת למגר את התופעה לתמיד. הרבה נשים קופאות במצבים כאלו ועל כן חשוב שתהיה תמיכה, לשם כך תוכלו להיוועץ בשירותיה של עורכת דין דיני עבודה שרון טייץ אשר לה יש אתר בשם "זכותון" אשר הינו האתר המקיף והגדול ביותר בארץ לענייני עבודה, ייעוץ, ייצוג וליווי עובדים, כמו כן שרון הינה מקצוענית בתחום ותעשה את הטוב ביותר בשביל לקוחותיה.

 

פיטורין בזמן הריון

עורך דין לענייני עבודה – לעבוד חכם

עורך דין לענייני עבודה יכול לעזור לכם לטפל בכל בעיה אשר קשורה לענייני העבודה שלכם, בין אם זה ריבים חוזרים ונשנים עם הבוס, יחסים לא טובים עם העובדים, התנכלויות מצד המעבידים שלכם, לא מקדמים אתכם, אפליה וכו'. עורך דין לענייני עבודה יתדרך אתכם מהרגע הראשון שפניתם אליו ובכל נושא, אחד הנושאים הקריטיים הינו נושא פיטורים שכן אתם תצטרכו לדעת אילו זכויות מגיעים לכם ואיך עליכם להתנהל מול המעסיקים שלכם.

 

להתנהל נכון מבחינת הבאת ילד בזמן עבודה

אחד הדברים הכי חשובים בהתנהלות מבחינת הבאת ילד בזמן העסקה במקום עבודה הוא העניין  של פיטורין בהריון, למען הסר ספק, פיטורים בהריון הינו דבר שאסור לעשות על פי חוק, כמובן שאם הפיטורים הם בעקבות כך שאישה נכנסה להריון. במידה ונכנסת להריון במהלך העבודה ואת שוקלת את הצעדים שלך להמשך הדרך חשוב שתוועצי עם עורך דין מוסמך לדיני עבודה, שכן עורך הדין יתדרך אותך איך לפעול, מה לעשות, חשוב לדעת ולהכיר את החוקים ואת הזכויות שיש לכל אישה בהיריון בשביל שתוכל להנות מהזכויות שהיא ראויה להן, לשם כך תוכלו לפנות לעורכת הדין דיני עבודה שרון טייץ אשר היא בעלת אתר הליווי והתמיכה הגדול ביותר בארץ, אתר "זכותון", שרון תעניק לכם את השירות הטוב ביותר  מבחינת התנהלות בהריון והתנהלות בדיני עבודה, לפרטים נוספים צרו קשר

במספר הטלפון שלנו 03-6399334 ונשמח לעמוד לשירותכם לכל פנייה בנושא.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן