נערה שנפגעה בתאונת דרכים תקבל פיצוי של 2 מיליון שקל

0
854
עו"ד סאמי אבו ורדה. קרדיט צילום יח"צ

כך נקבע בהסכם פשרה וזאת בנוסף לכ-600,000 שקל שקיבלה

בית המשפט המחוזי בחיפה, נתן תוקף להסכם פשרה שהושג  בין נערה שנפגעה בתאונת דרכים לבין הנהג הפוגע וחברת הביטוח "איילון" שישלמו פיצוי של 2 מיליון שקל, בנוסף לתגמולי הביטוח הלאומי ענף נכות כללית ששולמו בגובה של כ-600,000 שקל.

הסכם הפשרה הושג , לאחר שהורי הילדה, שהיתה קטינה, באמצעות עו"ד סאמי אבו ורדה מחיפה, מומחה לתביעות נזיקין, הגישו תביעה לקבלת פיצויים ובה תיאור הנזק שנגרם לנערה בת ה-17 שנפגעה על ידי אוטובוס להסעות בעת שחצתה את הכביש.  ממקום התאונה הועברה הנערה לבית החולים כשהיא מורדמת ומונשמת. היא עברה בדיקות סי.טי. ראש שהצביעו  על שברים בגולגולת.

היא אושפזה בטיפול נמרץ נוירוכירורגיה, עברה טיפולים שונים וכעבור כחודש הועברה למחלקת שיקום נשימתי  משם למחלקה שיקום ילדים להשלמת שחזור גולגולת ושוחררה מבית החולים כארבעה חודשים לאחר התאונה. מאז המשיכה לקבל טיפולים כמה פעמים בשבוע.

על פי התביעה, למרות שחלפו כשש שנים מאז התאונה, הנפגעת סובלת מכאבי ראש עייפות, קשיי ריכוז ומצב נפשי ירוד. היא זקוקה להסעות לטיפולים וללימודים וכן לטיפול תרופתי קבוע. כמו כן היא זקוקה לעזרת הזולת בביצוע פעולות יומיומיות אפילו הפשוטות ביותר.

הביטוח הלאומי הכיר בנכות הכללית של הנערה ושילם לי כ-600,000 שקל. כאמור בנוסף לסכומים הללו תקבל התובעת עוד 2 מיליון שקלים. לדברי עו"ד סאמי אבו ורדה "הסכם הפשרה משקף את מצבה הבריאותי של הילדה שנפגעה קשות ויסייע לה ולמשפחתה לעמוד בהוצאות הכבדות של שיקומה".

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן