פטור מילואים – משחררים אותך חוקית

0
838
פטור מילואים – משחררים אותך חוקית
קרדיט: Freepik

אזרח ישראלי, אשר מסיים את שירותי הצבאי בין אם סדיר או קבע, יקבל שיבוץ לכוחות המילואים. יתכן ואותו מילואימניק ישובץ לשירות מילואים ביחידה בה שירת, ויתכן כי הוא ישובץ ביחידה אחרת, ההחלטה מתקבלת לפי שיקולי המערכת הצבאית. שירות המילואים בישראל הוא חובה, ומכסות המילואים משתנות. אדם אשר קיבל צו מילואים מחויב להתייצב. אנשים רבים מפתחים קריירה ובנסיבות החיים לא לכולם נוח להתייצב לשירות מילואים. אז איך ניתן להוציא פטור מילואים? יש מספר סיבות לפטור ממילואים, פטור בשל גיל, פטור כתוצאה מהריון, פטור בשל אי כשירות רפואית, פטור בשל צמצום כוחות, פטור בשל התנהגות רעה, ופטור על פי דת או מצפון. באם הנך מעוניין לקבל פטור פנו אל עו"ד ריקי ישי משרד עורכי דין דיני צבא ופלילים לקבלת ייעוץ בנושא.

עורך דין צבאי

לא פעם קורה שאנשים מסתבכים במהלך שירותם הצבעי וזקוקים לסיוע של עורך דין צבאי. עורך דין צבאי מסייע גם בתביעות מול משרד הביטחון, קבלת פטורים ועוד. חשוב להבין כי מערכת המשפט הצבאית שונה בתכלית השינוי מהאזרחית, ובתוך כך מי שיכול לייצג מול הערכאות הצבאיות, הוא עורך דין צבאי בלבד שהוסמך לכך. מערכת המשפט הצבאית ובתוכה בתי הדין הצבאיים נוטים להחמיר מאוד בעונשים לדוגמת עבירות הסמים השונות, בניגוד למערכת בתי המשפט האזרחית. מומלץ לפנות ליעוץ וטיפול של עו"ד צבאי כבר עם תחילת האירוע. עורכי דין צבאיים מטפלים גם בנושאי עריקות, ניצול מרות, אלימות, וכל עבירה אחרת המתרחשת בזמן השירות הצבאי.

 

תביעות משרד הביטחון

חיילים ואנשי ביטחון רבים נאלצים לא פעם לתבוע את משרד הביטחון בגין נזקים שנגרמו להם בעת שירותם. תביעות משרד הביטחון מוגשות על ידי עו"ד המנוסה בנושא זה, ומומלץ עו"ד צבאי המכיר היטב את רזי המקצוע והתחום. כל איש ביטחון באם מדובר בחייל, שוטר, סוהר או עובד אחר בכוחות הביטחון, שחלה או נפגע מהלך השירות, יכול לתבוע נכות. מדובר בהליך שדומה להליך תביעה מול ביטוח לאומי, אך הקצבה ממשרד הביטחון משתלמת יותר. ניהול תביעה מול משרד הביטחון, הוא לא דבר של מה בכך, לכן מומלץ מאוד להתנהל בעניין עם עו"ד מנוסה המכיר היטב תחום זה, זאת לקבלת התוצאה המיטבית עבורך. משרד עו"ד ריקי ישי, ישמח לסייע לך בנושא. עו"ד הדין ישי ותיקה מאוד בתחום זה, ובעלת ניסיון רב בניהול תיקים מול משרד הביטחון.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן