חוזים רק אצל המומחים בתחום

0
822
חוזים רק אצל המומחים בתחום
מקור pixabay

קונים או מוכרים נכס? מעוניינים להשכיר או לשכור דירה? אל תבצעו זאת ללא עורך דין מקרקעין מומלץ. עסקת מקרקעין היא אחת העסקאות החשובות שתעשו בחייכם, לעיתים אף מדובר בסכום הכי גדול שתתעסקו איתו במהלך חייכם. לכן מומלץ להתייעץ עם עורך דין מומחה בתחום זה, שישע היטב לכוון אתכם ולבצע עבורכם את הבדיקות החשובות ביותר, כמו בדיקת הערת אזהרה על הנכס, מי הבעלים האמיתיים, רישום בטאבו ועוד. עורך דין מקרקעין מומלץ מטפל גם בכל הנושא של ועדות בניה מקומיות מחוזיות וארציות. הוא מטפל בחריגות בניה, סכסוכי שכנים בענייני מקרקעין ועוד מגוון נושאים חשובים. עורך דין מומחה ומומלץ יכול להפוך את העסקה, או הייצוג, למיטבי ביותר עבורכם, לכן אל תתפשרו על פחות. פנו אל משרד עו"ד מורן ליברמן-איצקוביץ, המשרד מתמחה בתחום הנדל"ן, יפוי כח מתמשך, צוואות והסכמי ממון. המוטו של המשרד – ליצור חוזים מדויקים, לכוון את הלקוח לתוצאות טובות ועסקאות בטוחות.

 

קניית דירה רק בעזרת מומחים

קניית דירה זו אחת העסקאות הכי חשובות וגדולות שתעשו במהלך חייכם במידה ואינכם בעלי עסקים. רבים נוטים לחשוב שמדובר רק בהוצאת מחיר קניה טוב ובחוזה שיהיה לטובת הצד המוכר או הקונה, אך מדובר בהרבה יותר. קניית דירה היא אחד מהדברים הדורשים הרבה מחשבה, בירורים ותשומת לב. בבואכם לקנות דירה יש בדיקות חשובות שאתם חייבים לבצע עוד בטרם חתמתם על החוזה. רק עורך דין קניית דירה, יוכל לבצע עבורכם בקלות וביעילות בדיקות אלה. לדוגמא, האם קיימת הערת אזהרה על הבית, או ברגע שאתם חותמים, עליו לרשום הערת אזהרה בגינכם, שלא יוכלו לרשום על אדם אחר ועוד. דוגמא נוספת היא רישום בטאבו, מי הבעלים, על מי הנכס רשום. כל זאת ועוד עורך דין מקרקעין יבצע עבורכם בקלות וביעילות.

 

מס על מתנה

מכירת דירה שהתקבלה במתנה מחייבת את בעליה בתקופת צינון של ארבע שנים לפני שיוכל למכור אותה בפטור ממס. פטור ממס הוא דבר חשוב מאוד, ורבים מעוניינים לקבלו, אך יש חוקים לדבר ולכן מומלץ מאוד להכיר אותם. מכירת דירה שהתקבלה במתנה שונה ממכירת דירה רגילה. אם קיבלתם דירה ותרצו למכור אותה ללא תקופת צינון, תיאלצו לשלם מס שבח. תקופת הצינון היא 3 שנים באם המוכר מתגורר בדירה ובאם לא, היא ארבע שנים. תקופת הצינון נספרת מהיום בו מלאו למוכר 18 בזמן הענקת המתנה בשיעור העולה על 50% משווי הדירה, בשלוש שנים שקדמו לרכישתה תחשב כהענקת דירה מתנה ותחייב בתקופת צינון. נטל המס פה הוא כבד, ולכן יש לפנות לייעוץ של עורך דין מקרקעין מנוסה. פנו עוד היום אל משרד עו"ד מורן ליברמן-איצקוביץ, המתמחה בתחום הנדל"ן.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן