אמון הוא הבסיס לגירושין יעילים וכואבים פחות

0
116
credit: canva

אמון הוא הבסיס למצבי חיים רבים אולם במקומות שבהם העולם כפי שהכרתם אותו מתפרק הוא נדרש במיוחד. נדרש הרבה אמון לנהל הליכי גירושין מבלי להרגיש שחייבים להידרדר למלחמה כוללת ונדרש הרבה אמון ביניכם לבין עורך דין לענייני משפחה בצפון, שמנהל את התיק שלכם, תומך ועוזר ומייעץ לכם בכל צעד שאתם עושים לקראת הגט. יש המון דקויות של החוק שאינכם מכירים בוודאי כשאתם נכנסים להליכי גירושין, אולם מה שחשוב הוא למצוא עורך דין שיש לכם כימיה טובה אתו והוא מנהל את התיק שלכם כפי שגם אתם רוצים שינוהל, ביעילות, במהירות, כמה שפחות קרבות מרים ומבלי להתפשר על מה שמגיע לכם. את התיקים האלה מנהלים בהצלחה כבר שנים רבות גם חן, לנקרי, הרוש – משרד עורכי דין, שמביאים לתחום זה את הניסיון שלהם וגם את הגישה שאסור להגיע למצב שבו מפסידים בגלל הקצנה מיותרת והחרפה של הצעדים הננקטים. בסופו של דבר, האינטרס הטוב ביותר הוא לנהל את הגירושין כמה שיותר בהסכמה ועם גישור.

גם מזונות צריך לנהל בהתאם למציאות

לא פעם מוצאים שהמזונות שנפסקים לצדדים אינם תואמים את המציאות שבה חיים ויש לפעמים צורך בהתאמות או בדרישה להפחית את המזונות. זה יכול לקרות בגלל מצב כלכלי שהורע או משום שמלכתחילה לא נלקחו בחשבון כל הנתונים האמיתיים. כדי להגיע למצב שבו תשלמו מזונות בהתאם ליכולתכם הכלכלית באמת נדרשים שירותי עורך דין הפחתת מזונות על מנת להגיש את הבקשה בשמכם וכדי לא להגיע למצב של חובות וסנקציות משפטיות נגדכם. זה מחייב שיתוף פעולה והרבה כנות על מנת להגיש את הנתונים האמיתיים על מצבכם כדי שבית המשפט יוכל ללכת לקראתכם במצבים כאלה.

חלוקת משאבים ביניכם

בכל גירושין עורכים חלוקת משאבים שמאזנת את המשאבים והנכסים שלכם כדי שתוכלו לקבל את מה שמגיע לכם. במקרים שבהם יש לכם חשד שבו מסתירים מכם נתונים או שלא קיבלתם מה שמגיע לכם, עורך דין תביעת רכוש יגיש את התביעה בשמכם על מנת להגן על הזכויות שלכם ברכוש המשותף ובכל הנכסים המשפחתיים שמגיעים לכם. זה דורש ידע וניסיון וגם נחישות על מנת להגן על האינטרסים שלכם. הליווי המשפטי של חן, לנקרי, הרוש – משרד עורכי דין בתיקים כאלה מבטיח לכם מאבק נחרץ על הזכויות שלכם בכל מאבק רכוש משפחתי כזה.

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן