היתרונות הרבים של גירושין בהסכמה

0
119
קרדיט Canva

מצבים רגישים של פירוק תא משפחתי דורשים טיפול דיסקרטי ואמין של עורך דין שמטרתו היא למנוע הידרדרות של ההליכים למלחמה כוללת. את זה מנסה למנוע גם החוק שדורש מזוגות מתגרשים להגיע לגישור כדי לנסות להשיג גירושין בהסכמה וכדי למנוע הליכים ממושכים ויקרים בבית המשפט או ברבנות. על מנת לעשות זאת ממנים מגשר גירושין שמטפל בכך למענכם ומנסה להגיע יחד אתכם להסכם שמשיג לכל צד את הדברים שחשובים לו, תוך כדי פשרה והבנה של מה שאפשר להשיג כעת כדי להיפרד ברוח טובה יחסית. כאשר יש גם ילדים בסיפור הזה הם אלה שסובלים הכי הרבה מהתמשכות ההליכים ולכן המטרה היא לנהל משא ומתן פייסני ומתון כדי לברר מה חשוב לכל צד. היתרונות של גירושין מוסכמים לאחר גירוש הם רבים והם מתחילים בכך שיש פחות זמן שמתבזבז בבית המשפט והעלויות נמוכות יותר, ומסתיימים בכך שמכולם נחסכים מטענים רגשיים עכורים שמונעים חזרה לחיים לאחר המשבר. עו"ד עידו טירם תומך בכל לבו בגישור כזה ועושה הכל על מנת לסייע ללקוחותיו להגיע לגירושין בהסכמה.

כיצד זה עובד?

בפגישת גישור ראשונה מנסים לברר אצל כל צד מהן הנקודות החשובות לו בהליך גירושין זה כדי להגיע להסכמה על החלוקה ועל הוויתורים שנדרשים במקרים כאלה. אם באים לגישור ברוח טובה ושומרים על פתיחות ועל רוח פייסנית ומתפשרת, אפשר לגלות שגירושין בהסכמה יכולים להיעשות יחסית במהירות ובקלות וללא מאבקים מיותרים. תפקידו של מגשר מוסמך הוא לברר כיצד אפשר להיפרד תוך כדי כמה שיותר פשרות שאינן מסכנות את האינטרסים שלכם כדי להגיע להסכמה מנוסחת היטב שתוגש לאישור בית המשפט ומשם לסידור הגט ברבנות. כך שזה אינטרס של שני הצדדים לבוא מוכנים להליך הגישור ולהבהיר מהן הנקודות החשובות לכל אחד כדי לעזור בניסוח הסכמים לעתיד.

לא רק גירושין

תתפלאו לשמוע אבל גישור יכול להיעשות לא רק בהליכי גירושין כי אם גם בסכסוכים משפחתיים שרוצים לא להגיע אתם לבית המשפט. זה יכול להיעשות גם בענייני ירושות וגם בענייני רכוש או אפילו משמורת על הילדים או כל סוגיה שמתעוררת שנים לאחר הגירושין עצמם. גם כאן נחוץ מגשר משפחתי שמוסכם על כל הצדדים ויכול לבצע את עבודתו לאחר קבלת אמון מצד כולם בכך שהוא מגשר הוגן ששומר על הזכויות של כולם. עו"ד עידו טירם מגשר בהליכים שונים במשפחות למען לקוחותיו ולמען שלום בית ופתרון יצירתי של הסכסוכים הרבים.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן