דרישה לתשלום מופחת

0
255
עורך דין גירושין בתל אביב
קרדיט: canva

להיפרד בצורה חכמה

בשביל להתגרש באופן חוקי ובצורה חכמה יותר באזור המרכז, יש צורך בעורך דין גירושין בתל אביב אשר דרכה תוכלו למעשה לעבור את הליך זה בצורה טובה ומקצועית תוך מימוש האינטרסים שלכם באופן חכם. כמו כן על מנת לשכור עורך דין בהליך זה יש להבין מספר דגשים והם:

  • מקצועיות- בשכירת עו"ד בדיני גירושין ומשפחה יש לבדוק את המקצועיות של עו"ד, הניסיון שלו וכן המוניטין של עו"ד.
  • אינטרסים- וודאו שעו"ד שם אתכם ראשונים וכן הוא דואג לאיטנרסים שלכם בלבד.
  • מזונות וכו'- בין אם זה תשלומי מזונות, משמורת על הילדים, והגירושין עצמן יש לשכור איש מקצוע מיומן אשר יעזור לכם לעבור את ההליך המורכב ריגשית הזה של הגירושין באופן נעים יותר.

לשם כך תוכלו לפנות לעורכת הדיין מעיין סבג, אשר הינה עורכת דין מיומנת ואיכותית בכל הקשור לדיני משפחה וגירושין. עו"ד מעיין הינה מייצגת את לקוחותיה בבתי המשפט לענייני משפחה, בתי הדין הרבניים וכן בהליכי גישר. בנוסף לכך מעיין הינה מתפקדת כסגנית יו"ר וועדת משפחה בלשכת עו"ד כך שהמוניטין שלה הולך לפנייה. יתר על כן עו"ד סבג תספק עבורכם שירות מקצועי ואיכותי תוך עבודה ללא פשרות ותוך מיומנות מרבית.

דרישה לתשלום מופחת

ישנם לא מעט דרכים להגיש בקשה להפחתת מזונות בצורה חכמה ומדויקת וזאת באמצעות עורך דין לדיני משפחה וגירושין אשר ייצג אתכם בתיק זה ואשר יעמוד מול השופטים בנוגע לבקשה. כמו כן חלק מהבקשה יכולה להיות בעקבות שינויים ביוקר המחיה אשר הינו גורם אשר יכול להשפיע על בן הזוג להסדיר את התשלומים, שינוי בהכנסה הינו גורם נוסף אשר יכול להשפיע על משלם המזונות, מחלה\מוגבלות אשר נגרמו למשלם המזונות, אובדן בית\דירה גם יכולה להיות סיבה מספיק טובה על מנת להגיש בקשה להפחתת מזונות. כמו כן בהליך זה חשוב לשכור עורכת דין מיומנת אשר תעמוד לצידכם בהליך זה ותייצג אתכם בצורה איכותית.

איש מקצועי לדיני משפחה וגירושין

אם נקלעתם לסכסוכי גירושין, ענייני משפחה, מזונות וכו' באזור המרכז אתם תהיו חייבים את שירותיה של עורך דין גירושין בראשון לציון אשר תנהל לכם את התיק בצורה מבוקרת ואיכותית. לשם כך תוכלו לפנות לעורכת הדין מעיין סבג אשר הינה ממחית בכל הנוגע לדיני משפחה וגירושין. עו"ד סבג הינה מקצועית במיוחד וכן תענה לכל האינטרסים של לקוחותיה תוך ליווי ויחס אישי מתחילת ההליך ועד סופו. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 054-3037072 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל דבר שתצטרכו.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן