נתפסתם על נהיגה בשכרות? נכנסתם למעצר? כנסו וקראו

0
336
תביעות כספיות
credit pixabay

זהירות אלכוהול

נהיגה תחת השפעת אלכוהול, היא תופעה רווחת ומסוכנת בציבור. פעולת הנהיגה המצריכה ריכוז רב- קריאת הסימנים בדרך, ציות לתמרורים, תגובה לסכנות הצצות במהלך הדרך ושמירה על מהירות מותאמת. הסכנה בשתייה מרובה של אלכוהול היא שהוא מוריד עכבות, משבש את שיקול הדעת ובכך משפיע על מהירות התגובה של הנהג וגורמת לו לחוסר חדות ועל תפיסת המרחב בכביש. המשטרה פועלת רבות לצמצום ומיגור התופעה ומפעילה נהלים שונים על מנת לתפוס נהגים שנהוגים בשכרות. עורך דין נהיגה בשכרות הוא הכרחי במצב בו נהרג נתפס על ידי המשטרה בשכרות.

מעצר זה לא משחק ילדים

בחדשות אפשר למצוא סיפורים רבים על מעצרים שנעשו ותמונות רבות של עצורים מובאים למעצר. גם סדרות טלוויזיה רבות מגוללות בסיפורן מעצרים רבים- אנו רואים תמונות וסיטואציות של חשודים עצורים שמובאים אל תחנת המשטרה באזיקים. הם עוברים עיבוד במערכת ונכנסים אל תא המעצר הקטן והלא סימפטי. למרבה הצער, מעצרים רבים קורים גם במציאות ואינם נחלתן של סדרות טלוויזיה או כתבות בחדשות. עורך דין מעצרים הוא חלק מהותי וחשוב כאשר אדם נקלע לסיטואציה בה הוא נעצר בגלל חשד לעבירה או ביצוע עבירה בפועל. בעת סיטואציה כזו, עורך הדין יידע ללוות את הלקוח שלו לאורך כל הדרך, בין אם להוציאו ממעצרים בעבור ערבות ובין אם להקל על עונשו.

תחת עין בוחנת – חקירת משטרה

כאשר ישנו חשד לביצוע של עבירה, מתבצעת חקירה על מנת לאסוף ראיות, לגבות עדויות וקביעת העובדות. על המשטרה למנוע פשיעות או למצות את הדין עם האשם כאשר מתבצעות עבירות שונות. ישנן סוגים רבים של עבירות ולפיכך גם תחומים רבים של חקירות: חקירת עבירות פליליות, חקירת תאונות דרכים, חקירת תאונות עבודה, חקירת דליקות, חקירת נעדרים, חקירות מס ועוד. כחלק מהחקירה, המשטרה מתשאלת את האדם המדובר ולעיתים משתמשת בטקטיקות כמו הפעלת לחץ, עימות עם הקורבן, עימות המעורבים עם ממצאים שעלו מהראיות ועוד. זוהי חוויה מלחיצה, קשה וכל משפט שנאמר עשוי לשמש לרעתו של האדם הנמצא תחת חקירה. לכן, כאשר אדם נקלע לסיטואציה בה הוא נאלץ לעבור חקירה, מומלץ לעבור ייעוץ לפני חקירה בכדי שיגיע מוכן וללא לחץ ככל האפשר.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן