הגיע הזמן לתכנן את העתיד

0
55
עו
קרדיט - Canva

היום החשוב ביותר שאתם יכולים לתכנן הוא היום שבו תעשו חשבון נפש לקראת עריכת צוואה ותחליטו בדעה צלולה כיצד תיזכר המורשת שלכם. לא מדובר רק בעיזבון שכולל נכסים וכספים אלא גם בדרך שבה תחלקו אותו ותעניקו לכל אחד מבני המשפחה או היורשים שלכם את מה שאתם רוצים להעניק להם לאחר מותכם. הצוואה מבטאת את הרצון האמיתי של המוריש ובעל העיזבון ובית המשפט מתייחס לכך ברצינות ובכובד ראש ולכן אינו נוטה לשנות את הציווי שכתוב בה אלא אם כן יוכח שמדובר בזיוף או בהשפעה אסורה ולא הוגנת על עורך הצוואה ואם לא היה צלול בדעתו כשכתב אותה. עורך דין צוואות שמקבל עליו את המשימה יודע היטב מהי לשון החוק והוא ידריך אתכם כיצד לנהוג בעת עריכת צוואה כזאת, כדי שתיחשב חוקית ולא תיפסל בבית המשפט. זה חיוני לכל אחד לחשוב כבר היום על ירושתו ועל משפחתו כדי למנוע מלחמות ירושה, או לפחות להסביר את בחירתו על מנת לא ליצור מרירות מיותרת אצל מי שלא קיבל מה שרצה. משרד עורכי דין רן רייכמן מטפל בצוואות ובירושות של לקוחות לשביעות רצונם ובדרך החוקית והתקפה בבית המשפט.

מה קורה כשהמשפחה נקרעת?

סכסוכי ירושה הם חלק מהסכסוכים המוכרים והקשים ביותר שידועים במשפחות שונות אבל לא רק בגלל זה. טענות ומענות על חלוקת רכוש מוכרות כבר מראשית האנושות וזה לא חדש שמי שאינו מרוצה ינסה להתנגד לכך. אלא שמה שחדש היום הוא הליך חוקי שמאפשר גישור משפחתי בעניינים שונים ובהם גם מחלוקות בגלל עיזבונות וחלוקתם, ניהול עיזבונות ועוד. חשוב לדעת שגישור זה יכול להוביל לכך שיתמנה מנהל עיזבון שאינו מבני המשפחה בגלל אותם חילוקי דעות, כדי להמשיך את השגרה.

עורכי דין לכל המשפחה

לא תמיד נוח לחשוף בפני עורכי דין את המצוקות והמשברים המשפחתיים אבל כאשר הם קורים חשוב מאוד לקבל את הייעוץ והעזרה המשפטית מאנשי מקצוע מומחים בתחום זה. נוסף על הידע המקצועי ועל הניסיון אתם יכולים למצוא את כל הדיסקרטיות, האמינות והאחריות המקצועית שאתם מחפשים במשרד כזה של עורכי דין שמטפלים בנושאים הכי רגישים לכם, משפחה, נישואין וגירושין וענייני רכוש. משרד עורכי דין רן רייכמן נחשב למשרד מוביל בישראל בתחום דיני המשפחה והוא מייצג את לקוחותיו בכל הדיסקרטיות המתבקשת והרגישות שנדרשת בטיפול בנושאים כאלה. לקוחות שפונים לעזרתם יודעים היטב שיקבלו את הטיפול המקצועי הטוב ביותר שיגיע למציאת פתרונות מיטביים בשבילם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן