חשיבותו של ליווי משפטי בכל תחום

0
35
קרדיט: Canva

לולא היה לכם ליווי משפטי בתחומים מסוימים, סביר להניח שלא הייתם יודעים אפילו כמה זכויות יש לכם בכל תחום, במצבי חיים שונים. אנחנו רגילים לפנות לביטוח לאומי רק במצבים קריטיים כמו פיטורין שמחייבים קבלת דמי אבטלה, למשל, או במצבי נכות שמחייבת קבלת קצבת נכות למי שאינו יכול לעזור לעצמו. אבל יש מצבים רבים שבהם אנחנו יכולים להיעזר בביטוח הלאומי ולא תמיד ידענו על כך. זה יכול לקרות בגלל ילדים חולים או בעלי צרכים מיוחדים שמקבלים קצבאות והטבות שונות ובעקבות זאת גם פטורים שונים להורים, וזה יכול להיות בגיל הזקנה כשאנחנו צריכים לדאוג לעצמנו ומתקשים בכך. אזרחים אחרים שמודעים לזכויות שלהם ולא מצליחים למצות אותן זקוקים לעזרת עורך דין ביטוח לאומי חיפה שיטפל בהם וזה מבטיח שהם יקבלו מה שמגיע להם בזכות ולא בחסד. מצבים כאלה עלולים להקשות על אנשים לרצות לפנות לביטוח לאומי בכלל, וזה חבל משום שבכל הקשור לכך אנגל רובי – משרד עורכי דין, גישור ונוטריון, עושים הכל על מנת שתקבלו מה שמגיע לכם.

זכויות במקרקעין ובנכסים

זכויות הן עניין חשוב מאוד גם בכל הקשור למקרקעין ונכסים שונים, וכשאתם רוצים לעשות עסקה חשובה שהיא רווחית לכם כדאי לעשות זאת עם ליווי משפטי. עורך דין לענייני מקרקעין חיפה יוכל ללוות אתכם ואת העסקה שלכם מהרגע הראשון בבדיקת כל האפשרויות שעומדות לרשותכם ועל מנת שתוכלו להרוויח מה שמגיע לכם ממנה. את המסמכים שמלווים עסקה כזאת כמו החוזה והניירת שיש להגיש לרשויות חייב להכין רק עורך דין על מנת להבטיח שהכל נעשה כחוק ומבלי לקפח את האינטרסים שלכם. זה תפקידו של עורך הדין שבודק כל אות בחוזה ונשאר אתכם עד החתימה שלו.

אל תוותרו על עורך דין

זה נשמע אולי טריוויאלי אבל חובה להדגיש בכל פעם שוויתור על עורך דין שמלווה אתכם בהזדמנויות כאלה עלול להסתכם בהפסד גדול יותר, גם כספית. אם תוותרו על ליווי של עורך דין בביטוח לאומי לוועדות מסוימות זה עשוי להסתכם בהפסד של הזכות שלכם ושל הקצבה שבניתם עליה. אפשר להגיש ערעור, כמובן, אבל זה גוזל יותר זמן ומאריך את ההליכים בתקופת זמן שאפשר היה לחסוך. אותו דבר בנוגע לליווי עסקאות מקרקעין ונדל"ן, שבהן רצוי לפנות מהרגע הראשון ולא רק בהמשך, כשהכל כבר סוכם ואי אפשר לחזור בכם אלא רק לחתום על החוזה. אנגל רובי – משרד עורכי דין, גישור ונוטריון מלווים אתכם בייעוץ וייצוג משפטי לטובתכם ולמענכם מהרגע הראשון.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן