אישור לכל מטרה

0
496
עורך דין נוטריון בחיפה
Credit: Pixabay.com

הבירוקרטיה בישראל ומחוצה לה, דורשת לעיתים אימות של מסמכים שונים. על מנת לקבל העתק חוקי של מסמכים או תרגומם, יש לפנות אל עורך דין נוטריון בחיפה, באם הנכם מתגוררים בחיפה. משרד המשפטים מסמיך עורכי דין לתפקיד נוטריונים, שמטרתם היא לבצע אימות של מסמכים, אישורם ועריכתם, זאת על פי החוק במדינת ישראל. תפקיד הנוטריון כולל בתוכו נושאים שונים ביניהם אישורי העתקים של מסמכים – תואם למקור, כך שמדובר בעותק מדויק של מסמך המקור שהוצג, אימותי חתימות על כל מיני מסמכים, וכן אישור אמיתותו של ייפוי כח. לעיתים הנוטריון עוסק גם בתרגום מסמכים שונים לדוגמת תעודות לידה, נישואין, מסמכי השכלה ועוד. על מנת לבצע תרגומים, על הנוטריון לשלוט בשה אותה נדרש לתרגם. ישנם מקרים בהם הנוטריון משתמש במתרגם על מנת לבצע את התרגום, ואותו מתרגם מוחתם על אישור כי הוא שולט בשפות.

יש לך ביטחון תעשייתי

עובדים ומעסיקים לא מעטים, נתקלים בעוולות שנעשות כלפיהם במסגרת העבודה. בין אם אתה מעסיק או עובד, יש סיכוי שתזדקק לסיוע של עורך דין לדיני עבודה. עורך דין בתום התמחות חשוב זה, מטפל בכל הנושאים הקשורים לתחום דיני עבודה, הלנת שכר, הפרת הסכם או חוזה, אפליה במקום העבודה, אי הענקת זכויות ועוד. למרבה הצער, בשנים האחרונות, במיוחד בשל הקורונה שהותירה לא מעט עסקים שנאלצו לסגור, אנו רואים מקרים לא פשוטים בהם עובדים נפגעים ואינם מקבלים את מלא זכויותיהם. באם הנך עובד שנפגע, מומלץ לפנות לעורך דין לדיני עבודה. באם הנך מתגורר בצפון, יקל עלייך לפנות אל עורך דין דיני עבודה בצפון, כך לא תצטרך להתרוצץ ברחבי הארץ ולבזבז זמן מיותר.

נפגעת? פנה אל הטוב ביותר למיצוי זכויותיך

ישנם מקרים בהם אנשים נפגעים במסגרת עבודתם, בדרך למקום העבודה או בחזרה ממנו. תאונת עבודה יכולה להיות דבר לא פשוט, ולא כל הנפגעים יודעים מהם זכויותיהם. ראשית אם נפגעת עליך לאסוף את כל הראיות מהשטח על הפגיעה, לבדוק ולקחת שמות של עדים שנכחו במקום, מסמכים רפואיים וכל תיעוד שיוכל לסייע בהמשך הטיפול בתיק. לא כל עורך דין יוכל לעזור לכם להשיג את המיטב בתיק. מומלץ לפנות אל עורך דין תאונות עבודה בחיפה, באם הנכם מתגוררים בחיפה או באזור. יעקב שניטמן הוא עורך דין מנוסה ומיומן המנהל משרד המספק שירותים משפטיים וייצוג שכירים ומעסיקים ברחבי הארץ.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן