חשוב להקפיד על כל מילה

0
88
קרדיט Canva

לדיוק במילים יש חשיבות רבה בכל מה שקשור לתקשורת אישית אולם לא רק שם. אנחנו מקפידים לדייק במה שאנחנו מבקשים ואומרים בכל תחום, אבל לא שמים לב לכל מה שכתוב באותיות הקטנות של לשון החוק שרלוונטי לנושאים שונים בחיינו או למה שמכונה האותיות הקטנות בחוזים שאנחנו חותמים עליו. את המחיר נשלם לאחר מכן, כשיפתיעו אותנו ולא ייתנו לנו מה שחשבנו שנקבל או כשנגלה שהתחייבנו למשהו שלא התכוונו אליו. זה קורה בעיקר בחוזי עבודה שבהם לא מצוין במפורש כל מה שמסוכם עליו בעל פה וההפתעה הלא נעימה קורית אחר כך. בגלל זה מומלץ לבדוק חוזה עבודה לדוגמא חינם שנמצא באתר עו"ד שפירא בוטרמן שמדגים על מה צריך להקפיד ומה חובה לכלול בהודעה לעובד על תנאי העבודה. ככלל, חוזים סטנדרטיים אמורים לציית לחוקי העבודה, ולשקף את מה שהחוק מחייב, כשלנגד עיניו האינטרס של העובד, אבל כמעסיק תמיד יכולות להיות תוספות שהן ייחודיות לעסק או לעבודה הספציפית אצלכם ולכן מומלץ לבדוק את חוזה העבודה לדוגמא בכל אות ואות שלו, ואף לקבל יעוץ כדי להתאימו לצרכיכם. למשרד שפירא בוטרמן עו“ד ונוטריון ניסיון רב הן בתחום החוזים האזרחיים והן בתחום דיני העבודה ולכן יכולים לסייע לכם להתאים את החוזים המתאימים לכם הן למול העובדים והן למול לקוחות וספקים שלכם, כך שהחוזים ישקפו את התנאים החשובים לכם ויגנו על האינטרסים שלכם.

להתנגד לצווי קיום צוואות או צווי ירושה מקפחים

לא תמיד אנשים מודעים כך שחוקי הירושה בישראל אינם כפי שהם מצפים שיהיו. לפעמים יורשים בפוטנציה מגלים מעט מאוחר מדי שהם לא נכללים בירושות או בצוואות שונות, ואם הם רוצים לשנות זאת או לבצע ביטול צו ירושה עליהם לפעול במסגרת הזמן הקבועה בחוק- ובמהירות. אם אתם יודעים בוודאות שנעשה לכם עוול ושהייתם אמורים לקבל את הירושה שמגיעה לכם, אפשר לבקש התנגדות לצו ירושה שניתן ליורשים האחרים ולפעול על מנת להוכיח את הזכויות שלכם או להתנגד לבקשה לקיום צוואה שבה אתם לא נכללים או נכללים עם זכויות נמוכות ממה שהייתם אמורים לקבל. בעניינים כאלו חובה לפעול בזמן ובמהירות. עם זאת, אם אתם יודעים שאתם רוצים לחלק את העזבון שלכם אחרי מותכם, לא בדיוק לפי חוק הירושה, ובמיוחד אם אתם אנשים דתיים המבקשים להוריש לבת הזוג ולבנות, כדאי כבר עתה להיערך לכך, ולפנות לעו"ד לענייני צוואה ולא לחכות חלילה לרגע שבו יהיה מאוחר מידי ויוכלו לטעון שלא הייתם כשירים לערוך את הצוואה.

אמון בעורכי הדין שלכם

יחסי האמון שיש בין עורכי דין ללקוחות שלהם הוא היסוד שעליו מושתתים כל יחסי העבודה. עורכי הדין עושים את העבודה שלהם לא רק בגלל שכר משום שמדובר במאבק אמיתי על זכויות של לקוחות שיש לכבד ולהשיג למענם. כשאתם בוחרים עורכי דין זהו מדד חשוב מאוד לעבוד עם המשרד הנכון שמעניק לכם לא רק שירות מקצועי, כי אם גם יחס אישי והזדהות מלאה עם המטרות שלכם לשמירה על האינטרסים שלכם. במשרד שפירא בוטרמן עו“ד ונוטריון מקפידים על מסורת של שירות ואמון מלא עם הלקוחות שלהם. למשרד ניסיון עשיר בעריכת צוואות עם התמחות מיוחדת לשומרי מסורת ועריכת צוואות התקפות הן על פי החוק והן על פי דין התורה, כולל ניסיון בעריכת צוואות הדדיות.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן