ברגעים הקשים בחיים אינכם לבד

0
95
קרדיט canva

לכל אזרח שמשלם מיסים יש זכויות רבות בביטוח הלאומי שהוא אינו מודע להן, מלבד הזכות לקצבת זקנה, כמובן. רבים לא מודעים אפילו להטבות רבות שמגיעות להם גם בהנחות בתשלומים קבועים לרשויות במצבי מצוקה, משום שרבים חושבים שרק במצבים מאוד קשים כמו נכות ומחלות נעזרים בו. המוניטין שיצאו לביטוח לאומי הם של מסלול מכשולים ביורוקרטיים עד שמממשים את הזכויות האלה ולכן רבים גם לא מנסים זאת. אלא שחשוב לדעת שלא תמיד קשה לקבל מה שמגיע לכם, במיוחד אם אתם נעזרים בשירותי עורך דין תביעות ביטוח לאומי. כשיש מי שמייצג אתכם זה אחרת לגמרי מאשר לפנות לשם לבד ולעשות את כל העבודה האפורה של הגשת טפסים ומסמכים מבלי לדעת כל מה שצריך לדעת. עורכת דין אורית פז מייצגת נפגעים רבים שמקבלים מהביטוח הלאומי את מלוא הזכויות שלהם לאחר טיפולה בהם, הודות לניסיונה הרב ולמומחיות שלה בכל מה שקשור לחוקים ולזכויות האזרחיות שלהם.

בכל תאונה יש פיצוי

אחד התחומים שבהם לא כולם מקבלים את הפיצויים שמגיעים להם הוא תאונות דרכים. כל פגיעה בתאונת דרכים מאפשרת לכם להגיש תביעה לביטוח של מי שפגע בכם, או שלכם אם אתם אלה שגרמתם לתאונה. נוסף על כך, אפשר להגיש תביעה לביטוח לאומי ולקבל כל מה שמגיע לכם בזכות ולא בחסד אם יודעים כיצד להיעזר בשירותי עורך דין מומחה לתאונות דרכים. מרגע שפונים אליו, מוקדם ככל האפשר לאחר התאונה וברגע שאתם יכולים, מתחילים לאסוף תיעוד ומסמכים רפואיים שמעידים על מצבכם ומשמשים אתכם בתביעה לביטוח לאומי. במצבים מסוימים של פציעה, חשוב לדעת גם שחלק מההליכים יגרום לכך שתצטרכו לחכות כמה שנים עד שיתייצב מצבכם ואז התמונה המלאה תתברר ותוכלו להגיש תביעה מעודכנת לביטוח לאומי. עד אז, חייבים לדאוג לכם למימון מביטוח לאומי כדי שתוכלו להתקיים.

נכות היא לא רק מלידה

נכות קורית לפעמים באמצע החיים, בגלל תאונות או מחלות. כל נכות מחייבת קביעת אחוזים כדי להעניק לכם קצבה מתאימה וכדי לאפשר לכם קיום בכבוד. את ההליכים מתחילים בביטוח הלאומי במסלול של ועדות רפואיות שאליהן מומלץ לגשת אך ורק בייצוג של עורך דין נכות כללית. הוא מלווה אתכם בצורה מקצועית עם כל המסמכים שנדרשים לכם ולפי זה קובעים לכם את אחוזי הנכות, או שתצטרכו להגיש ערעור על קביעה שאינה תואמת את מצבכם. עו"ד אורית פז מייצגת נפגעי תאונות כאלה בביטוח הלאומי כדי להשיג להם את אחוזי הנכות שמתאימים למצבם ואת הגמלה שמגיעה להם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן