ייצוג משפטי בחיים האישיים ובעסקים

0
281
קרדיט Canva

במצבים שונים בחיים אנחנו חייבים ליווי וייצוג משפטי על ידי עורך דין מומחה. נסיבות החיים האישיים והעסקיים הן כאלו שלא אחת אנו עומדים בפני סיטואציות הדורשות התייחסות משפטית. כך למשל במקרה של דיבה ולשון הרע. במקרה כזה תוכלו לפנות אל עו"ד לשון הרע שיסייע לכם ויספק לכם שירותי ליטיגציה בבית המשפט. כמובן שלא חייבים תמיד להגיע לאופציה הזו ויש אפשרויות נוספות "רכות" יותר בהסכמת שני הצדדים כמו למשל בוררות או גישור. על מנת להתמודד מול כל סיטואציה בצורה האופטימלית ולמצות את הזכויות שלכם והאינטרסים החשובים לכם פנו אל משרד עורכי דין אמין ובעל נייון כמו למשל אל משרד ויינברג ושות'.

במקרה של שותפות

בהיבט העסקי עולם העסקים בנוי מיישויות עסקיות (חברות) ושותפויות. האם שאלתם את עצמכם מה קורה כאשר אחד השותפים רוצה לחבל בצרכים שלכם? או להכניס שותף אחר שלא מקובל עליכם. או מה למשל קורה אם אתם מעוניינים לעבור בחיים לדבר הבא ולצאת מהשותפות. כיצד עושים זאת בצורה נכונה תוך מזעור נזקים, מילוי חובות וקבלת כל הזכויות המגיעות לכם. כדאי מאוד לנסח ולחתום על הסכם פירוק שותפות אשר מיטיב עם הצרכים שלכם, בצורה הוגנת ומאוזנת אל מול יתר השותפים, שכן אחרת השותפים לא יסכימו לחתום על הסכם לא הוגן.

במקרה של הטרדה מינית

ובחיים האישיים ישנם מצבים בהם אנו זקוקים לשירותיו  של עורך דין הטרדה מינית. קשה מאוד להגיש תלונה ותביעה על הטרדה מינית ללא ליווי של עו"ד. מדובר בסיטואציה קשה וכואבת הן בהיבט הרגשי והן ביחס למעגלים חברתיים שונים כמו למשל במקרה של הטרדה במקום העבודה. ניתן באמצעות עו"ד מומחה בתחום להגיש תביעת פיצויים בגין ההטרדה, לטפל בתיקים רגישים של הטרדה מינית אצל ילדים ועוד. הגשת תביעה בנושא היא לא פשוטה ולעתים מלווה בלבטים רבים בהיבט המקצועי והחברתי. חשוב לדעת שככל שפונים ללייוי משפטי בשלב מוקדם יותר – כך יוצאים נשכרים יותר. ראשית תהיה בהירות לגבי גובה הפיצוי הכספי האפשרי העומד על הפרק, את מי תובעים בדיוק (ניתן לעתים לתבוע גם את מבצע הפגיעה וגם גורמים נוספים אחראים), מה בין זה לבין פיטורין ועוד. כדי לעשות סדר בדברים ולהבין בדיוק מי נגד מי, כיצד מגישים את התביעה ומה יש לבצע תחילה מומלץ מאוד לפנות למשרד עורכי דין בעל ניסיון וכלים בתחום.  משרד ויינברג ושות' יספק לכם ליווי וייעוץ, ייצוג משפטי ושירותים נוספים בפאן האישי והמסחרי. המשרד מעניק שירותים לחברות וארגונים, לשותפויות ועוד.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן