ליווי משפטי למקרי נכות, אפוטרופוס ותאונת עבודה

0
133
קרדיט Canva

אחד הנושאים השכיחים ביחס לייצוג משפטי הינם תאונות עבודה ונכות. חשוב להבין בין מקרה של נכות כללית לבין תביעה המוגשת ביחס לנכות כתוצאה תאונת עבודה ספציפית. תביעה לנכות כללית מתייחסת למצבו הרפואי המצטבר של האדם ביחס לנכות שלו. השיעור הכולל של הנכות חייב להגיע לרף מסוים על מנת שלאותו אדם תיוחס נכות כללית, ממנה נגזרות עבורו זכויות שונות. בנוסף הנכות הכללית צריכה להיות רלוונטית לעיסוקו המקצועי של האדם ולוע בכושר התעסוקה שלו ברמה של לפחות חמישים אחוז. לא נפרט כאן את כל היריעה בנושא, אך מן הכתוב אנו מבינים כי מדובר בתחום שלם של סעיפים, חוקים, הגשת טפסים ולא מעט התעסקות בירוקרטית בלשון המעטה. ולכן בדיוק בשביל זה חשוב מאוד שיהיה לצידכם עו"ד מומחה בתחום שייצג אתכם. כך למשל משרד עורכי הדין בהנהלת עו"ד מאיסה ח'דירי-מסאלחה מספק ייצוג משפטי במקרים אלו, ובקשת רחבה של מקרים נוספים.

לייוי משפטי ואפוטרופסות

כדאי לדעת שמצבי נכות ברמה גבוהה מביאים לעתים לסיטואציות בהן יש למנות אפוטרופוס לאותו אדם המוגדרת עבורו נכות. זאת במקרים בהם האדם איננו מסוגל בשל מצבו הרפואי לטפל בענייניו בכוחות עצמו ולנהל ברמת הגנה סבירה את נכסיו הריאליים והפיננסיים. מינוי אפוטרופוס הוא תהליך משפטי מורכב ומסועף ולכן פנו אל עורך דין לענייני אפוטרופסות שיספק לכם את כל המעטפת המשפטית הנדרשת במקרה הספציפי שלכם. יש סוגים שונים של אפוטרופסות ויש חלופות מסוימות אפשריות. כך למשל ניתן למנות אפורטופוס (אחראי) רק לרכוש, או רק לגוף. אחת החלופות הינה באמצעות ייפוי כוח מתמשך אשר חובה לחתום עליו בפני עו"ד מוסמך בנושא, נטול נגיעה אישית למיוחסים למקרה.

תאונות עבודה

נתייחס לתאונות עבודה. חשוב לדעת כאמור שיש להוכיח קשר בין התאונה הספציפית לבין מקום העבודה מבחינת הגעה או חזרה ממנו או ביחס לשהות במקום העבודה. תאונת עבודה יכולה להתרחש בדרך אל מקום העבודה, בחזרה ממנו וגם במקום עצמו במהלך יום העבודה. עורך דין תאונות עבודה מומלץ בעל ניסיון וחוות דעת חיוביות הוא קריטי מאוד. רק עו"ד כזה יספק לכם את ההגנה, את מיצוי הזכויות ואת כל הטיפול הדרוש בצד המשפטי והבירוקרטי בצורה איכותית. באמצעות משרד עורכי הדין בהנהלת עורך דין תאונת עבודה מומלץ מאיסה ח'דירי-מסאלחה תוכלו לקבל ייצוג וליווי משפטי ביחס לתאונות, מינוי אחראי לאדם הסובל מנכות ולמקרים נוספים. המשרד פועל בשוק זה מזה 15 שנה ולו ביסוס ולקוחות בצפון הארץ.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן