עורך דין טוב – הצלחה מובטחת

0
931
עורך דין טוב - הצלחה מובטחת
קרדיט : שטרית דמארי ושות'

בחירת עורך דין היא לא עניין של מה בכך. על מנת להשיג את התוצאות המשפטיות הרצויות, עלינו לבחור את עורך הדין המומחה ביותר, לנושא המשפטי בו אנו מעוניינים. בנושאי נדל"ן חשוב מאוד לשכור את שירותיו של עורך דין נדל"ן. רבים מאתנו יבצעו בחייהם עסקאות נדל"ן שונות, כמכירה וקניית דירה, השכרת דירה, השכרת מבנה ועוד. בחירת עורך דין נדל"ן המומחה בתחום זה, תסייע לנו בבחינת ההיבטים המשפטיים בעסקה, לדוגמת גובה משכנתא, המיקום של הנכס, ביצוע בדיקות מקדמיות חשובות כמו רישום בטאבו, האם הנכס משועבד, כמה בעלים יש לעסק ועוד. עסקאות נדל"ן הן עסקאות שמושקע בהן כסף רב, ולכן מומלץ לבדוק היטב את הנכס על מנת שלא נקנה חתול בשק. אם אתם מעוניינים בשירותו של עורך דין בפתח תקווה, משרד שטרית – דמארי ושות’, הוא הכתובת עבורכם.

ירושות – הכול נשאר במשפחה

ענייני ירושה הם עניינים מורכבים, אשר מעורבת בהם גם רגישות בשל השייכות למשפחה ברוב המקרים. מעוניינים לממש זכאותכם בעיזבון נפטר קרוב אליכם? מעוניינים לכתוב צוואת ירושה? האיש הנכון לבצע זאת עבורכם, הוא עורך דין לדיני ירושה. עורך דין ירושות הוא מומחה בתחומו בכל ענייני הירושות, מימוש עיזבונות, עריכת הסכמי חלוקת ירושות, צו ירושה ועוד. עוד לפני נקיטת פעולה כלשהי בענייני ירושה, חובה לקבל ייעוץ מעו”ד לדיני ירושה. לייעוץ מקדים חשיבות רבה בכל הנוגע לדרך ניהול התיק והאסטרטגיה המשפטית המובילה בסופו של יום להצלחה. במקרים רבים העיסוק בענייני ירושה מתרחש כאשר המוריש אינו בין החיים. מדובר בנושא בעל רגישות רבה ובד בבד מקצועי מאוד, מאחר ובדיני ירושה חשוב לדעת את כל החוקים ולהבין את הדקויות כי לא תמיד המעורבים בעניין מסתדרים ביניהם, וישנו צורך בהתנגדות של אחד מהצדדים.

בחרו בשירות המקצועי ביותר

שטרית – דמארי ושות’ בניהולם של עורכי הדין עידן שיטרית ואביחי דמארי הינו משרד עורכי דין “בוטיק” ותיק, המוכר בשל המצוינות שחרט על דגלו מיום הווסדו. הצוות המשפטי של המשרד מונה עורכי דין ומתמחים, והוא בעל מוניטין, קשרים מקצועיים ומסחריים בארץ ובעולם וניסיון רב בטיפול במגוון רחב של נושאים משפטיים מורכבים בדיני משפחה, ירושה, מקרקעין ומשפט עסקי מסחרי. צוות המשרד מעניק שירות, ליווי וייצוג החל מסכסוכים משפחתיים וכלה בליווי וייצוג אנשי עסקים חברות, תאגידים ומיזמים. למידע נוסף התקשרו 03-5185888.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן