למה חשוב למצוא עורך דין תעבורה איכותי ומנוסה

0
167
איחור במסירת דירה קבלן
קרדיט - canva

קבלת דו"ח בשל עבירות תעבורה היא סיטואציה המוכרת לנהגים רבים.  כמובן שישנו הבדל משמעותי בין עבירה קלה לבין עבירה הנחשבת כבדה אך הסיטואציה באופן כללי מוכרת לנהגים רבים. עונשים כמו הוספת נקודות חובה הם נפוצים יחסית ומוכרים. רבים מתייחסים בקלות ראש לנקודות חובה הנוספות, במיוחד כשזהו העונש היחיד שקיבלו בגין העבירה, אך עם זאת צבירת נקודות אלה לאורך זמן יכולה להביא לבסוף לפסילת הרישיון. מחיקת נקודות תעבורה יכולה לעשות את ההבדל בין פסילת הרישיון למשך תקופה לבין אי פסילתו. עורך דין מומחה לתעבורה יכול לסייע במחיקת נקודות או למנוע את הוספתן. לכן, אם נקלעתם לסיטואציה הזאת חשוב שיהיה מי שילווה אתכם, וברמה המקצועית הגבוהה ביותר. צלצלו  04-6001866

איך עובדת שיטת הנקודות

שיטת הנקודות מאפשרת לבצע ביקורת ומעקבים אחרי נהגים אשר הורשעו בעבירות תעבורה. הנקודות שהנהגים צוברים מותאמות לחומרת העבירה. המספר המינימלי הוא 2 נקודות, והמספר המקסימלי הוא 10 נקודות.

שיטת הנקודות כמובן  לא פוטרת מעונשים בגין עבירה ספציפית אלא נרשמות בנוסף. צבירת הנקודות יכולה להביא בסופו של דבר לכדי פסילת רישיון. פסילתו ללא ספק משבשת את חיי הנהג בין אם מדובר על פסילה מנהלית הנעשית ע"י קצין משטרה ללא משפט  ובין אם זו פסילה שנקבעה ע"י שופט בית המשפט לענייני תעבורה.

האם אפשרי למחוק נקודות תעבורה באופן מקצועי ופורמלי?

צבירת נקודות היא כאמור לא דבר שצריך לזלזל בו. כאשר מדובר על נקודות תעבורה חשוב להבין שהן עלולות להביא לפסילה ארוכת טווח. לכן כאשר אתם מקבלים נקודות בשל עבירות תנועה עליכם לפנות בראש ובראשונה אל עורכי דין מקצועיים וברמה גבוהה על מנת שתוכלו לקבל את הייצוג המשפטי הפורמלי והראוי המתאים לכם.

עורך דין המתמחה בנושא זה פונה אל בית המשפט בנוגע לעבירות המיוחסות ופועל להמרה של סעיף האישום לעבירה ללא נקודות. זהו למעשה הצעד הראשון למחיקת נקודות התעבורה. נקודות התעבורה אגב כלל לא נרשמות בזמן קבלת הדו"ח או בזמן ביצוע עבירת התעבורה אם כי רק ברגע התשלום של הקנס או הדו"ח. כך בעצם ישנה אופציה לעורכי הדין לפעול מול בתי המשפט והמשטרה לצורך המרת הסעיף, או ביטול הנקודות.

משרד עורכי דין זיאד זועבי הינו משרד מוביל בתחום התעבורה, והוא עוסק בתחום מעל עשרים שנים. המשרד דוגל במתן  שירות מקצועי ואיכותי לכל לקוח. אנו מזמינים אתכם להתקשר ולקבל פרטים מלאים.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן